Muita toivonsa menettäneitä??

Löytyykö muita toivonsa menettäneitä??? Itselläni nyt rv 41+0, mutta vauva ei vieläkään tahdo syntyä, alkaa jo olla hieman epätoivoinen olo.
Hieman ollut kivuttomia supistuksia (tyyliin pari päivässä) mutta ei mitään muita tuntemuksia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:16 vieras kirjoitti:
Kaikkihan on hyvin. Ei mitään syytä menettää toivoa. Päinvastoin toivo, että saat sitten syliisi terveen vauvan ja että synnytys olisi helppo.
Joo no tarkoitin että olen menettänyt toivoni sen suhteen, että lähtee itsestään syntymään, ilman käynnistystä.
 
tuumailija
:attn: Täällä kans yks seillainen! vaikka mulla ei varmaankaan pitäis olla valittamistakun on kuitenkin vast 39+3 mut esikoinen synty tasan 38 ja olo nyt jo tooooosi tukala eikä saa öitä nukutuksi.. mulla oli paari viikkoa mukavasti suppareita mut ne on loppunu ku seinään n.4 päivää sitten masu vähä välil kovettuu ei muuta.. voimia ja jaksamista sulle :hug:
 
Kyllä lapsi voi vielä hyvin syntyä "itsestään" ja toisaalta mitä kamalaa olisi käynnistyksessä? Itselläni esikoisen synnytys käynnistettiin rv 41+6 synnytyssalissa tipalla ja musta oli ihanaa, kun ei tarvinnu kotona pähkäillä, että milloin pitää lähteä, vaan olin valmiiksi henkilökunnan valvovan silmän alla :) Jotenkin toivon, että tämä toinenkin menisi noin, niin hyvä kokemus jäi esikoisen synnytykestä.....vaikka muutoin saisikin tulla vaikka jo aikasemmin =)
 

Muakin jo tää odottaminen tympäsee. Viikkoja on jo kasassa 40+5 mut ei ole sellaisia synnytys tunnelmia... Muutoin ei niinkään tympäsis mut kun 14pv ois esikon 4v synttärit ja kyll todellakin toivoisin että siihen mennässä ois vaavin kans kotona. Yliaikaiskontrolli on 7pv ja kun se käynnistelykin voi kestää ja sitä ei välttämättä edes heti saa.... Mut onhan tässä vielä aikaa ja toivoa että tulis omin avuin. Kaksi edellistäkin on yli menneet mut kuitenkin ite tulleet (viikoilla 40+4 ja 41+2). Toivoa en siis ole menettänyt vaikka kovasti jännäänkin miten aika riittää :D !
 
Tympii täälläkin, vaikka viikkoja on vasta 38+1.
Vauva vaan on iso, ushkailtiin, että käynnistetään ennenkuin menee yli neljän kilon.

Ja mua hirvittää nimenomaan se käynnistäminen. Takana yksi käynnistetty ja yksi spontaanisti alkanut synnytys ja se käynnistetty oli kyllä niin raju, että ikinä en enää haluaisi sellaista kokea...
 

Yhteistyössä