Muita sairaita syyslomalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan tauti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan tauti

Vieras
Mies ja lapset meni edeltä mummilaan viikonlopulla,mun piti olla vielä ma ja ti töissä ja mennä sit perässä ja sit ois käyty kylpylässä jne lasten kanssa. No täällä sitä ollaan kipeenä eikä voi ja jaksa lähtee minnekään. Ensin oli kurkku kipee,sitten tuli ihan hervoton nuha ja kuumetta,viime yönä vielä maha ihan sekasin enkä meinannu pystyssä pysyy kun pyörrytti. Edelleen olo kurja,räkäsyys jatkuu,olo niin voimaton että hädin tuskin postilaatikolle selvisin.Että se siitä lomasta! Onneks muksuilla on kivaa mummilassa ja ovat pysyneet terveenä. Onko kellään muulla tällasta tautia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on varmaan sikainfulentsu. Jälkitaudit ovatkin sitten pahempia, kuin itse tauti.

Eiks sikainfluenssassa ole korkea kuume ja jotain lihassärkyjä? Mulla oli kuumetta korkeimmillaan vaan 38. Mutta tää limantulo on jotain karmeeta. Saa kyllä muu perhe pysyä pois kotoa koko loppuviikonkin,jos tältä säästyisivät.Onneks on tää läppäri niin voi olla sängyllä ja on edes jotain ajankulua.Kauaa ei vaan jaksa tätäkään kun päätä alkaa särkee.Onks kellään muulla ollu tällasta tautia?

Yhteistyössä