Muita raskaana olevia migreenistä kärsiviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentaa

Vieras
Täällä näyttäisi siltä kuin migreeni olisi jäänyt päälle :( päivä väliä ja taas tänään alkoi yhtäkkiä. Migreeni on siis aurallinen. Kiinnostaisi tietää onko kellään hellittänyt nuo kohtaukset johonkin aikaan? itselläni menossa n. rv 9 (neuvola ja ultra vielä edessä niin viikot ei niin selvät)

Mä kärsin raskauksieni aikana myös migreenistä ja sain luvan käyttää 1g Panadolia kohtauksiin 3 krt/vrk- tosin lääkityksestä huolimatta se pukkas ajoittain nuita rännejä, ja Panadolikin otti vain kärkee pois. Kärvistelyähän se silloin on mutta minkäs teet. Onko sulla mikä lääkitys migreeniin menossa? Tsemppiä :hug:!

kävin eilen lääkärissä ja sain myös luvan ottaa 1g panadolia. Mulla ei ole koskaan ollut lääkitystä tähän, koska välillä on ollut pitkiäkin välejä kohtauksille. En ole niistä niin kovin kärsinyt. Mutta nyt näyttäisi siltä että raskaus näyttäisi teettävän niitä useimmin.

ap.

Kävin just lääkärissä migreenin tiimoilta kun suunnitellaan raskautta. Sain Panacodia ja Miranaxia ( Sitä voi käyttää viimeiselle kolmannekselle asti). Panadolit eivät tehoa mulle yhtään ja aion vetäistä Panacodia, jos raskaana saan migreeniä.

kävin eilen lääkärissä ja sain myös luvan ottaa 1g panadolia. Mulla ei ole koskaan ollut lääkitystä tähän, koska välillä on ollut pitkiäkin välejä kohtauksille. En ole niistä niin kovin kärsinyt. Mutta nyt näyttäisi siltä että raskaus näyttäisi teettävän niitä useimmin.

ap.

Jokaisessa raskaudessa mulla ilmeni kyllä nuita kohtauksia pitkin matkaa mutta kaikista pahimmat rännit sain tämän viimeisimmän aikana - viikko migreeniä, sitten parin hassun päivän tauko ja taas... Ja sitähän kesti sitten myös synnytyksen jälkeenkin, kun oma hormonitaso oli vielä aivan puissa. Nyt vasta hissuksiin on tasoittunut tilanne migreenin kanssa, kun kk- kierto on tullut takaisin kuvioihin. Mutta helvetillistähän tuo on :(. Ja mulla tosiaan kärkeä otti pois Panadol, vaikka nappasin niitä kuin karkkia. Panacod ei mulle taas sovi alkuunkaan ja muita lääkkeitä lääkäri ei suositellut.