muita pyreneittenmastiffin omistajia???

meillä kans pyreneitte mastiffi-vauva =) ihana =) n.4kk vanha, tosi vilkas tytteli. onkos teillä minkä värinen?eiks ne oo pohjaväriltään valkosia mutta pilkut tai läikät siis voi olla minkävärisiä vaan? vai oonko taas ihan metsässä... =)

jeps, meillä tuo tytteli on valkoinen ja ruskea maski pääs, seläs myös kaksi ruskeaa pilkkua :heart: :heart: siksi onkin nimetty Pilkuksi :) minkäsvärinen teijän pystiffi? ja mimmone luonteeltaa? meillä kans aikas vilkas mut lenkil kulkee kivasti, ainakin viellä :) joo ja yleensähä noi pystiffit on valkosia ruskein maskein.. myös erikokoset läiskät selässä ym. on tyypillisia.. mitä mä nyt olen lukenu noista :)

heippa, meillä ainakin on tää meidä tyttö hyvi kotiutunut.. ja asiaa varmaan edisti se kun meillä oli jo ennestään kaksi koiraa niin ei oo tarvinnu olla yksin oikeestaan yhtään! :) ollaan kyllä oltu tosi tyytyväisii meidän pystiffiin.. :) onko sulla joku kenneli vai? ja minkälaisia pystiffejä sulla on?luonteet,väri jne...?

pia85
Heips!
Täällä kans yksi pystiffeihin hurahtanut.. :wave:
Meillä ennestään on malamuutti narttu ja sille olen kaveria katellut jo pitkäänkin... Mies vaan on alkanut hannata vastaan.. :kieh:
Onko täällä Oulun lähellä pystiffejä joihin voisi käydä tutustumassa?
Voipi olla että jos kaikki menee hyvin ja suunnitellusti meillekkin tulee keväällä pieni pystiffi pallero.. :heart:

HEIPPA, TAUKOA TULI VÄHÄN VASTAAMISEEN SORI =) meillä siis on mustia laikkuja meiän hauvalla =) hauskan näkönen ötökkä =) hyvin on kotiutunu ja nyt suostu jo alun arasstelun jälkeen lenkillekin jopa...Aika hellyydenkipeä ja vilkas edelleen.Vielä voi tulla syliin mutta alkaa jo kokoa olla... =) Ja hyvin tulee toimeen meiän pojan puoltoista vuotias, kanssa ja kissan eikä oo hamsteristakaan mokssiskaan =)

Pia85 harmaana
No niin...

Eli nyt on sitten varmistunut että saadaan meidänkin perheeseen ensimmäinen pystiffi!! :heart:
Reilun kuukauden päästä haetaan sitten vauva kotiin!! =)

Mitäs teille muille kuuluu? =)

Yhteistyössä