onks tääl muita jotka omistaa pystiffin? meillä vajaa 5kk narttu pystiffi,oikee sydäntenmurskaaja :heart: :heart: ois kiva vaihtaa ajatuksia muitten pystiffi immeisten kanssa siispä viestii tulemaa
meillä kans pyreneitte mastiffi-vauva =) ihana =) n.4kk vanha, tosi vilkas tytteli. onkos teillä minkä värinen?eiks ne oo pohjaväriltään valkosia mutta pilkut tai läikät siis voi olla minkävärisiä vaan? vai oonko taas ihan metsässä... =)
jeps, meillä tuo tytteli on valkoinen ja ruskea maski pääs, seläs myös kaksi ruskeaa pilkkua :heart: :heart: siksi onkin nimetty Pilkuksi minkäsvärinen teijän pystiffi? ja mimmone luonteeltaa? meillä kans aikas vilkas mut lenkil kulkee kivasti, ainakin viellä joo ja yleensähä noi pystiffit on valkosia ruskein maskein.. myös erikokoset läiskät selässä ym. on tyypillisia.. mitä mä nyt olen lukenu noista
heippa, meillä ainakin on tää meidä tyttö hyvi kotiutunut.. ja asiaa varmaan edisti se kun meillä oli jo ennestään kaksi koiraa niin ei oo tarvinnu olla yksin oikeestaan yhtään! ollaan kyllä oltu tosi tyytyväisii meidän pystiffiin.. onko sulla joku kenneli vai? ja minkälaisia pystiffejä sulla on?luonteet,väri jne...?
Heips!
Täällä kans yksi pystiffeihin hurahtanut.. :wave:
Meillä ennestään on malamuutti narttu ja sille olen kaveria katellut jo pitkäänkin... Mies vaan on alkanut hannata vastaan.. :kieh:
Onko täällä Oulun lähellä pystiffejä joihin voisi käydä tutustumassa?
Voipi olla että jos kaikki menee hyvin ja suunnitellusti meillekkin tulee keväällä pieni pystiffi pallero.. :heart:
HEIPPA, TAUKOA TULI VÄHÄN VASTAAMISEEN SORI =) meillä siis on mustia laikkuja meiän hauvalla =) hauskan näkönen ötökkä =) hyvin on kotiutunu ja nyt suostu jo alun arasstelun jälkeen lenkillekin jopa...Aika hellyydenkipeä ja vilkas edelleen.Vielä voi tulla syliin mutta alkaa jo kokoa olla... =) Ja hyvin tulee toimeen meiän pojan puoltoista vuotias, kanssa ja kissan eikä oo hamsteristakaan mokssiskaan =)
Hei taas!
niin, kyllä minulla on Kennel nimi, tosin pentueita ei ole ollut vasta kuin kaksi. Meidän pystiffejä voit käydä katsomassa osoitteessa www.weurlan.fi
Eli nyt on sitten varmistunut että saadaan meidänkin perheeseen ensimmäinen pystiffi!! :heart:
Reilun kuukauden päästä haetaan sitten vauva kotiin!! =)