*Muita pitsempään yrittäneitä, joilla ei selkeetä vikaa?*

Ois varsinkin kiva tietää kauanko on menny että tärpänny ja mitkä hoidot tehonnu jos niissä jo oltu. Tai onko kokeiltu jotain konsteja "kotihoitojen" tukena ;)
Onko jotakin omia epäilyksiä/oireita mistä vois johtua?

Mulla/meillä yritystä 21 kuukautta, toista yritetään (miehelle eka) ja vielä ei olla hoitoihin menty, mut kesällä ois tarkotus alottaa ainakin Terolutit.
Nuorena tuli toi eka ihan perinteisellä tavalla ja helpostikin B) nyt ei sit millään.. :headwall:

Epäilyksenä itsellä ollu lievä endometrioosi (jomotuksia ym. kipuja, joskus välivuotoja), ja miehellä todettu pelkkiä hitaita siittiöitä, kuitenkin 'normospermia'. Mulla ohuehko limakalvo, kp24 oli 9mm/minimi 1cm. Ei siis kai kuitenkaan selkeää syytä/estettä raskaaksitulolle..

Ykk21./yk?........Poika 2/97.......Ei vielä lääkkeitä/hoitoja.

Kiertopäiviäkin voi ilmotella, omistani en jaksa niin tarkkaa kirjaa pitää :)





 
Me yritettiin vuosi kunnes mentiin ekan kerran tutkimuksiin. Mitään vikaa ei kertakaikkiaan löytynyt. Jonkun aikaa clomifeneilla, kolme inseminaatiota, Sitten ivf. Eka tuoresiirto kahdella alkiolla ei tärpännyt, ensimmäinen pas kahdella alkiolla ja kolmen puolen vuoden jälkeen viimein raskaana ja nyt on 9kk poika :heart: .
Kierrot mulla aina normit, n. 27-30 päivää. molemmat ollaan kolmekolmosia, oltaisko sitten jo parhaan iän ohittaneita, tidä tuota.
Joskus olen miettinyt että voiko olla että joskus vaan on niin että ei sovi "kemiat" siltä osin yksiin. Joillekin kuitenkin on käynyt niin että kun on kumppani vaihtunut niin on natsannut heti. Onneksi nykyään on konstit monet ettei vallan tarvi siihen turvautua =) .
Meillä haaveissa toinen ja aluksi yritetään luomusti josko kroppa vaikka olis nyt ottavaisempi kun yksi on jo näyttänyt tietä. =)
 
moikka,

meillä on menossa nyt yk20 ja esikoista toivotaan kumpainenkin. On kokeiltu clomifenejä 3kk, aukiolotutkimus on tehty, ovuloin, inssiä yritettiin mutta se jouduttiin keskeyttämään. Nyt on sitten "tauko menossa" ja toivotaan että jos kuitenkin tärppäis luomuna.

Vikaa ei meistä kummastakaan ole löytynyt.. mä olen 30v ja mies kohta 35 eli ei vielä ees "niin kovin vanhoja".
 
Joo, sitä tässä kai pelkää että johtuukin jostain kemioista.. tai muusta jolle vaan ei voida mitään. Eikös se ilmene koeputkihedelmöityksessä niin ettei munasolut ala jakaantua ollenkaan niillä siittiöillä..?
Täytyy myöntää että kun oltiin erossa muutama kuukausi niin tuli kyllä niitä vieraitakin siittiöitä kokeiltua.. :ashamed: mutta ei se sitten niistäkään kerrasta natsannu, vaikka nykystä tilannetta aatellen, oliko niin väliäkään.. :)
 
Hei!
Älkää luopuko toivosta. Täällä 2v yritystä, josta viime heinäkuusta clomeilla. Tammikuussa lopetettiin lääkkeet ja nyt maaliskuussa omineen söin yhden kierron, josta tulikin +. Kummassakaan ei oikeasti vikaa, Hoidot oli kohdallani välillä rankkoja, mutta nyt onnellinen odotus. Tänään ultrassa näkyi pieni alku sykkeen kera :)

Rv 7+0

Tsemppiä teille kanssasisaret, Älkää luovuttako!!
 
Yritystä tulee ensi syksynä täyteen 3 vuotta :attn: Mitään vikaa ei ole löytynyt eli röörit on auki, ovuloin, kierto säännöllinen ja hormonit ok. Miehen simpat huippulaatua. Mutta ei niin ei. Takana on nyt 5 clomikiertoa, ja 2 x inssi. Eikä plussan plussaa. Nyt sitten ollaan aloittelemassa ensimmäistä IVF, pitkän kaavan mukaan, ja sumuttelut alkais ensi viikolla tiistaina. Kyllä ollaan ukon kanssa toivoa täynnä, että josko nyt meille se pieni nyytti suotaisiin!!

Mä oon kans aatellu, että josko ne kemiat ei vaan kohtaa... tai sitten onko nykyaikana kaikenlaisia lisäaineita ja muita myrkkyjä, jotka vois laskee hedelmällisyyttä. Tiiäppä tuota. Voishan se olla helpompaa, jos olis joku syy tähän lapsettomuuteen... Mutta ei heitetä tosiaan pyyhettä kehään, eikun taistoon vain :kieh:
 
Meillä ois vissiin enskuun aikana muutto tiedossa, ja mulla saattaa olla leikkaus alkukuusta, joten kiirettä pitää, mutta sen jälkeen aattelin että ois hyvä sauma soittaa polille ja kysyä josko ne hoidot vois todenteolla alottaa =) tosin sitä mietin että kuinkahan ne niiden kesätauot sairaaloissa menee..
 
Taitaa selittämättömyys alkaa hiljalleen aueta.. tänään ultrassa munasarjassa endometriooma eli omat endoepäilyt sai vihdoin vahvistuksen :/ Limakalvo edelleen (liian?) ohut johonka ei ilmeisesti muuta keinoo oo kun piikitykset.. inseminaatiosta ja siittiöiden seulonnasta voi olla hyötyä, vaikka muuten kuulema hitaus ei oleellinen syy.

Ja toi leikkausaika siirty taas kerran, nyt syyskuulle, kuten arvasinkin..
 
Moi. Selittämättömiä täälläkin, kaikki täysin kunnossa, mutta kun ei niin ei. Yritystä takana kohta 6 v eikä kertaakaan edes haaleaa plussaa. Inssiä, IVF:ää ja PASia. Mitään kotikonsteja tai hokkuspokkusta ei olla kokeilta, paitsi, että välillä pidetty taukoa hoidoista ja onnistuttu jopa unohtamaankin koko tämä kipeä asia. Eihän se auta kuin yrittää. Onneksi on vielä vuosia jäljellä.
 

Yhteistyössä