Muita perheitä missä miehen pelaaminen ongelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wowileski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies pelaa paljon, pelikoneilla sekä tietokoneella, mutta se ei haittaa mua mitenkään. Mieluummin mä kattelen kun se pelaa, kuin jos sillä olis joku sellanen harrastus ettei olis koskaan kotona. Meillä tosin mies tekee kotitöitä, hoitaa lapsia jne eli pystyy tarvittaessa irrottautumaan niistä peleistä. Iltaisinkin kun minä laitan oman koneeni kiinni, ja lähden makkariin, mies lopettaa pelaamisen ja tulee mun kanssa kattomaan telkkaria sänkyyn (tai yleensä katellaan sarjoja tietsikalta). Jos rahasta pelaisi, ja tuhlaisi siihen hirveitä summia voittamatta koskaan, niin sitten se saattaisi jopa haitata.

Munki mies pelaa ihan liikaa, tuntuu ettei sil oo muuta elämää ku xboxinsa ja pc-pelit. Suhde huonosssa jamassa, mies käy töissä ja työpäivän jälkee menee loppupäivä pelatessa- aina yömyöhään saakka:(. Millonkoha ollaa ees nukuttu enää samaa aikaa:(. Oon harkinnu eroa,mut rahallisista syistä kärsin tässä suhteessa:(. Oon tosi onneton.. en saa kaipaamaani hellyyttä ja läheisyyttä. Pettäminenkin ollut mielessä...

Yhteistyössä