wowileski
löytyykö muita naisia joiden miehet pelaavat paljon ?mm.nettipelejä,pleikkarilla yms..
Vertaistukea etsin..
Vertaistukea etsin..
Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ::wave: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: |O
Eikä pelkkä pelaaminen vaan tietokoneella yleensä oleskelu kuten mesetys. :kieh:
Ai mihin suhteeseen? Miehellä on suhde tietokoneeseenAlkuperäinen kirjoittaja wowileski:Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ::wave: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: |O
Eikä pelkkä pelaaminen vaan tietokoneella yleensä oleskelu kuten mesetys. :kieh:
Sekin käy liika on liikaa siinäkin..
Miten vaikuttaa perhe elämäänne/keskinäiseen suhteeseenne?
En siis ole ainoa=(Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Ai mihin suhteeseen? Miehellä on suhde tietokoneeseenAlkuperäinen kirjoittaja wowileski:Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ::wave: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: |O
Miten vaikuttaa perhe elämäänne/keskinäiseen suhteeseenne?![]()
![]()
No ei ku ihan tosissaan, hiertää ja pahasti! Monesti siitä oon sanonu ja hetken aikaa se sen muistaa kunnes taas tietokone vie voiton.![]()
Muut hommat unohtuu ja lastenhoito jää yksin mulle.
Et todellakaan ole ainoa, tuota ongelmaa nykyisin tuntuu olevan monellakin! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:En siis ole ainoa=(Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Ai mihin suhteeseen? Miehellä on suhde tietokoneeseenAlkuperäinen kirjoittaja wowileski:Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ::wave: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: |O
![]()
No ei ku ihan tosissaan, hiertää ja pahasti! Monesti siitä oon sanonu ja hetken aikaa se sen muistaa kunnes taas tietokone vie voiton.![]()
Miten jaksat päivästä toiseen?
Itse olen miettinyt eroamistakin..
niin heti töistä tullessa"pikaseen käydään koneella"1-2 tuntia menee.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Meillä mies pelaa kaikki vapaa aikansa wowia, ja niin pelaan minäkin. Tosin juuri tämän takia miun onkin vaikea ruveta tuohon kommentoimaan. Me kuitenkin käydään normaalisti kaupassa ja viikonloppusin sukulaisilla. Mut siis sitten jos se estää esim lapsen hoitamista tai muita tärkeitä asioita, niin sittenhän se on ongelma. Mikä siis on paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mun mielestä tietsikkapelit ei ole suuri ongelma jos saa kuitenkin kontaktin kumppaniinsa ja lapsenhoito ei kärsi.
Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Et todellakaan ole ainoa, tuota ongelmaa nykyisin tuntuu olevan monellakin! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:En siis ole ainoa=(Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Ai mihin suhteeseen? Miehellä on suhde tietokoneeseenAlkuperäinen kirjoittaja wowileski:Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ::wave: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: |O
![]()
Miten jaksat päivästä toiseen?
Itse olen miettinyt eroamistakin..
Jaksan hyvin ja sit ku en jaksa niin kyllä mies sen saa kuulla. |O On käyny erokin monesti mielessä mutta muuten hyvää ja pitkää suhdetta en tuollaisen takia ala rikkomaan.
Nyt on pakko mennä, tyttö heräsi. :wave:
No jos tuo on sinulle liikaa. Vaadi muutoksia, tyyliin minä tai kone. Ja näytä että oikeasti olet sitä mieltä. Jos miehesi on pelannut peliä jo monta vuotta hän tuskin sitä muuten kuin pakolla lopettaa, jos ei niin hyvällä säkällä hän kyllästyy ja lopettaa. Niin ja voithan tehdä brutaalimmanki ratkaisun ja ruveta itse pelaamaan yhtä usein ja kauan kuin miehesi, sittenpähän hänkin näkee mitkä seuraukset sillä on.Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:niin heti töistä tullessa"pikaseen käydään koneella"1-2 tuntia menee.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Meillä mies pelaa kaikki vapaa aikansa wowia, ja niin pelaan minäkin. Tosin juuri tämän takia miun onkin vaikea ruveta tuohon kommentoimaan. Me kuitenkin käydään normaalisti kaupassa ja viikonloppusin sukulaisilla. Mut siis sitten jos se estää esim lapsen hoitamista tai muita tärkeitä asioita, niin sittenhän se on ongelma. Mikä siis on paljon?
Illalla saattaa myös vielä 2 tuntia istua.
Yöllä 23.30 eteenpäin joskus jopa koko yö ja sit nukkumattomana töihin.
Itseäni ei kiinnosta pelit.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:No jos tuo on sinulle liikaa. Vaadi muutoksia, tyyliin minä tai kone. Ja näytä että oikeasti olet sitä mieltä. Jos miehesi on pelannut peliä jo monta vuotta hän tuskin sitä muuten kuin pakolla lopettaa, jos ei niin hyvällä säkällä hän kyllästyy ja lopettaa. Niin ja voithan tehdä brutaalimmanki ratkaisun ja ruveta itse pelaamaan yhtä usein ja kauan kuin miehesi, sittenpähän hänkin näkee mitkä seuraukset sillä on.Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:niin heti töistä tullessa"pikaseen käydään koneella"1-2 tuntia menee.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Meillä mies pelaa kaikki vapaa aikansa wowia, ja niin pelaan minäkin. Tosin juuri tämän takia miun onkin vaikea ruveta tuohon kommentoimaan. Me kuitenkin käydään normaalisti kaupassa ja viikonloppusin sukulaisilla. Mut siis sitten jos se estää esim lapsen hoitamista tai muita tärkeitä asioita, niin sittenhän se on ongelma. Mikä siis on paljon?
Silloin piipahdan kun vauva on päiväunilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinkas paljon te itse vietätte koneella. Tämä palstailuhan on koneella oloaItsellä menee se 3-4 tuntia päivään.
Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:Itseäni ei kiinnosta pelit.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:No jos tuo on sinulle liikaa. Vaadi muutoksia, tyyliin minä tai kone. Ja näytä että oikeasti olet sitä mieltä. Jos miehesi on pelannut peliä jo monta vuotta hän tuskin sitä muuten kuin pakolla lopettaa, jos ei niin hyvällä säkällä hän kyllästyy ja lopettaa. Niin ja voithan tehdä brutaalimmanki ratkaisun ja ruveta itse pelaamaan yhtä usein ja kauan kuin miehesi, sittenpähän hänkin näkee mitkä seuraukset sillä on.Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:niin heti töistä tullessa"pikaseen käydään koneella"1-2 tuntia menee.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Meillä mies pelaa kaikki vapaa aikansa wowia, ja niin pelaan minäkin. Tosin juuri tämän takia miun onkin vaikea ruveta tuohon kommentoimaan. Me kuitenkin käydään normaalisti kaupassa ja viikonloppusin sukulaisilla. Mut siis sitten jos se estää esim lapsen hoitamista tai muita tärkeitä asioita, niin sittenhän se on ongelma. Mikä siis on paljon?
Järkikin jo sanoo,että tuo on liikaa kun on pieniä lapsia.
Minusta tuntuu smalta.Alkuperäinen kirjoittaja utas:Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:Itseäni ei kiinnosta pelit.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:No jos tuo on sinulle liikaa. Vaadi muutoksia, tyyliin minä tai kone. Ja näytä että oikeasti olet sitä mieltä. Jos miehesi on pelannut peliä jo monta vuotta hän tuskin sitä muuten kuin pakolla lopettaa, jos ei niin hyvällä säkällä hän kyllästyy ja lopettaa. Niin ja voithan tehdä brutaalimmanki ratkaisun ja ruveta itse pelaamaan yhtä usein ja kauan kuin miehesi, sittenpähän hänkin näkee mitkä seuraukset sillä on.Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:niin heti töistä tullessa"pikaseen käydään koneella"1-2 tuntia menee.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Meillä mies pelaa kaikki vapaa aikansa wowia, ja niin pelaan minäkin. Tosin juuri tämän takia miun onkin vaikea ruveta tuohon kommentoimaan. Me kuitenkin käydään normaalisti kaupassa ja viikonloppusin sukulaisilla. Mut siis sitten jos se estää esim lapsen hoitamista tai muita tärkeitä asioita, niin sittenhän se on ongelma. Mikä siis on paljon?
siis välillä meinaan heittää ne dvd:t ulos ikkunasta ku ei saa mitään aikaseksi mies jos et ite vahdi siinä vieressä, kun heti kun silmä välttää ja olet ite jotain asioita hoitamassa ni toinen istuu tuntitolkulla tv:n ääressä tai tietokoneella ja lapset saa olla ihan keskenänsä!!!!!
voi vittu ku pitää olla mies ku kolmas lapsi perheessä!!
No ei kuulosta siltä,että se olisi teidän perheessä sitten ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:Mä en jaksa mäkättää ukolle mitään siitä että istuu koneella niin istun minäkin.. ja se onneks vielä takoo rahaa siinä kun istuu koneella![]()
ei muute auta et dvd:t heitä pihalle, pelamiseen ku niit ei enää tarvii :/Alkuperäinen kirjoittaja utas:Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:Itseäni ei kiinnosta pelit.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:No jos tuo on sinulle liikaa. Vaadi muutoksia, tyyliin minä tai kone. Ja näytä että oikeasti olet sitä mieltä. Jos miehesi on pelannut peliä jo monta vuotta hän tuskin sitä muuten kuin pakolla lopettaa, jos ei niin hyvällä säkällä hän kyllästyy ja lopettaa. Niin ja voithan tehdä brutaalimmanki ratkaisun ja ruveta itse pelaamaan yhtä usein ja kauan kuin miehesi, sittenpähän hänkin näkee mitkä seuraukset sillä on.Alkuperäinen kirjoittaja wowileski:niin heti töistä tullessa"pikaseen käydään koneella"1-2 tuntia menee.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:Meillä mies pelaa kaikki vapaa aikansa wowia, ja niin pelaan minäkin. Tosin juuri tämän takia miun onkin vaikea ruveta tuohon kommentoimaan. Me kuitenkin käydään normaalisti kaupassa ja viikonloppusin sukulaisilla. Mut siis sitten jos se estää esim lapsen hoitamista tai muita tärkeitä asioita, niin sittenhän se on ongelma. Mikä siis on paljon?
siis välillä meinaan heittää ne dvd:t ulos ikkunasta ku ei saa mitään aikaseksi mies jos et ite vahdi siinä vieressä, kun heti kun silmä välttää ja olet ite jotain asioita hoitamassa ni toinen istuu tuntitolkulla tv:n ääressä tai tietokoneella ja lapset saa olla ihan keskenänsä!!!!!
voi vittu ku pitää olla mies ku kolmas lapsi perheessä!!
Kaupallinen yhteistyö: Storytel