muita pariskuntia joilla suuri ikäero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku-kameli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikku-kameli

Vieras
mulla ja miehelläni on 17 vuotta ikäeroa ja joidenki mielestä se on outoo..
ois kiva kuulla muiden samassa tilanteessa olevien mielipiteitä ja tunteita.. minä 21 ja mies 38 ja meillä poika 4kk

Mulla tulee parin kk:den päästä 37 mittariin ja miehellä 26.
Näin päin taitaa vieläkin olla enemmän ihmisiä kavahduttava kuin että mies vanhempi.
Eipä ole minusta ikään katsomista.
Lapsia on minulla tytär 17v ensimmäisestä avioliitosta ja nyt meillä yhteinen poika 1v11kk.

meillä eroa17vuotta..mies 37 ja mie20... välillä huomaa että toinen osaa olla kypsempi tietyissä asioissa...tietenkin asiasta riippuen kumpi :D :heart: :heart:

Meillä on kanssa niinku toisinpäin tämä ikäero mikä tuntuu joistakin kummalta mutta itse ei ees huomata ikäeroamme arjessa eli itse olen 30 ja mies 23. Viime vkolla mentiin naimisiin ja odotetaan ekaa yhteistä lasta joten onneakin riittää =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2005 klo 16:02 elery kirjoitti:
Meillä on kanssa niinku toisinpäin tämä ikäero mikä tuntuu joistakin kummalta mutta itse ei ees huomata ikäeroamme arjessa eli itse olen 30 ja mies 23. Viime vkolla mentiin naimisiin ja odotetaan ekaa yhteistä lasta joten onneakin riittää =)
Oikein paljon onnea :flower:

Ei tuommoinen 17 vuoden ikäero ole enää normaalia.

Kyllä joku 10 vuotta on ihan maksimi...
Tyttö 20 ja mies 37... siinä täytyy olla jo jotain vikaa, aikuinen vanha mies ja tyttö on vasta "lapsi". En ymmärrä en hyväksy... Kyllä on miehessä jotain vialla jos noin nuoresta kiinnostuu!

Entäpäs jos suhde kestää ja ikäero on että nainen 40 ja mies 57. Nainen on vielä nuori ja hyvässä iässä, kun mies alkaa olla jo aikalailla pappa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 10:06 Anteeksi vaan kirjoitti:

Tyttö 20 ja mies 37... siinä täytyy olla jo jotain vikaa, aikuinen vanha mies ja tyttö on vasta "lapsi". En ymmärrä en hyväksy... Kyllä on miehessä jotain vialla jos noin nuoresta kiinnostuu!

Entäpäs jos suhde kestää ja ikäero on että nainen 40 ja mies 57. Nainen on vielä nuori ja hyvässä iässä, kun mies alkaa olla jo aikalailla pappa...

Tuota noin... Tässä on nyt pieni ristiriita, nimittäin mites 37-vuotias mies on jo 'vanha mies' mutta 40-vuotias nainen 'vielä nuori'? :whistle: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 10:06 Anteeksi vaan kirjoitti:

HALOO! Mikä sinä olet ketään tuomitsemaan? Että ottaa päähän tuollaiset tiukkanuttura moraalinvartijat, jotka katsovat asiakseen ilmoittaa ettei hyväksy tällaisia asioista. Get a life! Sitä en ihmettele, ettet ymmärrä: älykkyysosamääräsi taitaa olla kengännumeroasi pienempi.

Kyllä se on niin että 17 vuoden ikäero on liikaa... Tyttö 20 ja mies 37... kyllä täytyy olla molemmilla arvot aikalailla pielessä... 20 vuotias tyttö on vielä lapsi verrattuna 37 vuotiaaseen. Ei ole enää suurta eroa Timo "Timpe" Saloseen.... Jos mies etsii itselleen "naisen" joka voisi iän puolesta olla hänen lapsensa, tai vaikka toisinpäin eli vanhempi nainen etsisi nuoren miehen. Jotain kummallista siinä on!

Kyllä minäkin tunnen monta pariskuntaa joilla on n. 7 vuotta ikäeroa ja heillä menee erittäinkin hyvin. Mutta tuo 7 vuotta ei ole vielä paljon, 17 on jo älyttömän paljon.

Ei voi ymmärtää...

Tämä siis miehen mielipide...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 10:38 Kyllä se on niin kirjoitti:
Kyllä se on niin että 17 vuoden ikäero on liikaa... Tyttö 20 ja mies 37... kyllä täytyy olla molemmilla arvot aikalailla pielessä... 20 vuotias tyttö on vielä lapsi verrattuna 37 vuotiaaseen. Ei ole enää suurta eroa Timo "Timpe" Saloseen.... Jos mies etsii itselleen "naisen" joka voisi iän puolesta olla hänen lapsensa, tai vaikka toisinpäin eli vanhempi nainen etsisi nuoren miehen. Jotain kummallista siinä on!

Kyllä minäkin tunnen monta pariskuntaa joilla on n. 7 vuotta ikäeroa ja heillä menee erittäinkin hyvin. Mutta tuo 7 vuotta ei ole vielä paljon, 17 on jo älyttömän paljon.

Ei voi ymmärtää...

Tämä siis miehen mielipide...

On muuten UPEAA olla KUMMALLINEN. :laugh: :laugh:

Mulla itelläni ei oo miehen kanssa ikäeroa kuin 3kk ja se miun "hyväksi"...mut miun omilla vanhemmilla on ikäeroa 13vuotta.Niin äiti on tällä hetkellä 43v ja isä 56v ja ihan hyvin heillä on menny...isällä on vielä kaiken lisäks ekasta avioliitosta pojat jotka on tällä hetkellä jo 28v ja 30v sekä tietysti minä 22v ja poika 16v.Että näin meillä.

Ei toi ikäero mun mielestä enään paljoa paina jos yli 30 tai 40 mennään (siis joku yli 10 vuoden ero), mutta kyllä muakin ihmetyttää jos lähemmäs 40v. oleva on kiinnostunut 20v.:stä. Sen ikänen on vielä yleensä niin lapsenomainen ulkoa ja sisältä. Epäilyttäis kyseisen ihmisen oma kypsyys, mutta joku jo totesikin, että pojat on poikia eli ainakin näissä tapauksissa taitaa pitää paikkansa.
Silti olen sitä mieltä, että jokainen tablaa tyylillään ja tärkeintä on, että ollaan onnellisia. Ihmetellähän saa aina.

Yhteistyössä