Muita palstalaisia, jotka eivät ole koskaan käyneet Hesassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lotta"

Vieras
Palstaa lukiessa tulee välistä tunne, että Hesa monen hesalaisen mielestä maailmannapa.

Minäpä en kuitenkaan ole koskaan tuohon napaan vaivautunut. Onko täällä palstalla muita? Tampereelta löydän kaiken tarvittavan aina kaupoista huvipuistoihin, jos haluan suureen maailmaan eksyä. Sen sijaan ei löydy Tampereelta hesalaisten epäystävällisyyttä ja jatkuvaa kiirettä rahan orjina.

[QUOTE="Lotta";28038808]Palstaa lukiessa tulee välistä tunne, että Hesa monen hesalaisen mielestä maailmannapa.

Minäpä en kuitenkaan ole koskaan tuohon napaan vaivautunut. Onko täällä palstalla muita? Tampereelta löydän kaiken tarvittavan aina kaupoista huvipuistoihin, jos haluan suureen maailmaan eksyä. Sen sijaan ei löydy Tampereelta hesalaisten epäystävällisyyttä ja jatkuvaa kiirettä rahan orjina.[/QUOTE]

Oivoi miten asenteellista tekstiä. Maailman napana en tätä nykyistä kotikaupunkiani pidä, mutta viihdyn täällä paljon paremmin kuin edellisessä kotikuapungissani. Ja sehän oli Tampere. Mutta ymmärrän, että Tampere viehättää. Siinä ei vielä ole sellaista oikean kaupungin tuntua. Rahan orjaksi en tunnustaudu. Musta ainakin tuntuu, että maalla puhutaan enemmän rahasta kuin täällä.

Jos et ole käynyt Helsingissä, niin oletkohan käynyt maamme rajojen ulkopuolella?

[QUOTE="Lotta";28038808]Palstaa lukiessa tulee välistä tunne, että Hesa monen hesalaisen mielestä maailmannapa.

Minäpä en kuitenkaan ole koskaan tuohon napaan vaivautunut. Onko täällä palstalla muita? Tampereelta löydän kaiken tarvittavan aina kaupoista huvipuistoihin, jos haluan suureen maailmaan eksyä. Sen sijaan ei löydy Tampereelta hesalaisten epäystävällisyyttä ja jatkuvaa kiirettä rahan orjina.[/QUOTE]

7b pasilaan!:). tiedän muutakin. kaveri ja serkun kaveri.

Kovin tietäväiseltä vaikutat siihen nähden ettet itse siellä ole käynyt.

No mistähän lienee sinulle tuollainen tunne tullut? Itse seuraan palstaa säännöllisesti, enkä kertaakaan ole tuollaiseen maailman tai edes suomen napa asenteeseen törmännyt. Olisikohan ongelma sittenkin ihan vain sinun päässäsi.

Oivoi miten asenteellista tekstiä. Maailman napana en tätä nykyistä kotikaupunkiani pidä, mutta viihdyn täällä paljon paremmin kuin edellisessä kotikuapungissani. Ja sehän oli Tampere. Mutta ymmärrän, että Tampere viehättää. Siinä ei vielä ole sellaista oikean kaupungin tuntua. Rahan orjaksi en tunnustaudu. Musta ainakin tuntuu, että maalla puhutaan enemmän rahasta kuin täällä.

Jos et ole käynyt Helsingissä, niin oletkohan käynyt maamme rajojen ulkopuolella?

Helsinki airport on oikeasti Vantaalla, tämä hesalaisille tiedoksi.

No ehkä hesalaisten mielestä hesa on heidän maailman napansa, onhan se heidän kotinsa. Kuten varmaan "möttölä" on sinun maailman napasi, sinun kotisi.

Ja tuskin hesa sinua kaipaa yhtään enempää kuin sinä hesaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gröhöm;28038858:
Minä en viitsi paskapaikkohin vaivautua.

Mistä sinä tiedät että se on paskapaikka jos et ole ikinä käynyt :o?

Plus kyllä mä myönnän hämmästeleväni hiukan jos ei ole joku omassa pääkaupungissaan käynyt koskaan. Siis näinkin pienessä maassa, aikuisikään mennessä. Jotenkin luulisi kuuluvan yleissivistykseen...

Itse aiheesta sen verran että Tampereen alueella on yli 200 tuhatta ihmistä. Helsingin alueella 600 tuhatta. Molemmat on Suomen mittapuulla suurkaupunkeja.

Varmasti löytää molemmista ne isomman kaupungin paskat puolet, siinä missä hyvätkin.

[QUOTE="huom";28038880]Helsinki airport on oikeasti Vantaalla, tämä hesalaisille tiedoksi.[/QUOTE]

maalainen hesassa mutta äkkiä siihen oppii..Se laakee pelto saa tulla teidän kuoleeseen kylään! :)

Kerran oon käyny ja on kamala paikka. Liikenne aivan perseestä. Ihmiset tylyjä ja hirveen huonosti kaikki suunniltu. Hinnat korkeet ja tyhmät hesalaiset maksaa kahvistakin vaikka mitä. Ei oo oikeesti ees mikään iso kaupunki ja nää urpot luulee että on jotain kunkkuja. Todella ärsyttävää porukkaa täynnä, täynnä itteensä ja vittuilevat ulkopuolisille. Mustaa miestä kuin meren mutaa, käsilaukusta saa kyllä pitää kiinni. Tööttää autolla ilman syytä ja muutenkin ihan ku olis sirkuksessa.

Yritin jotain hyvää keksii ja se on se että juna oli ajoissa ku lähettiin veks tosta paskapaikasta. Tää oli 90-luvulla ja tuskin on parempi tilanne nykyään.

Ja minä oon ulkomailla käyny monasti ja tosiaan se lentokenttä ei ees oo Hesassa vaan VANTAALLA! Heh heh siinäkin meni väärin leuhkoilla pelleillä.

Mistä sinä tiedät että se on paskapaikka jos et ole ikinä käynyt :o?

Plus kyllä mä myönnän hämmästeleväni hiukan jos ei ole joku omassa pääkaupungissaan käynyt koskaan. Siis näinkin pienessä maassa, aikuisikään mennessä. Jotenkin luulisi kuuluvan yleissivistykseen...

Melkeinpä veikkaan, ettei näiden hesatoitotteilijoiden muukaan yleissivistys ole erityisen korkealla tasolla. No, itse olen kotoisin juuri tuommoisesta pikkupaikasta ja kyllä siitä oli maalaisidylli kaukana. Enää tulee käytyä vain vanhempien luona. Hekin tulevat useammin tänne päin.

[QUOTE="Heluna";28038912]Kerran oon käyny ja on kamala paikka. Liikenne aivan perseestä. Ihmiset tylyjä ja hirveen huonosti kaikki suunniltu. Hinnat korkeet ja tyhmät hesalaiset maksaa kahvistakin vaikka mitä. Ei oo oikeesti ees mikään iso kaupunki ja nää urpot luulee että on jotain kunkkuja. Todella ärsyttävää porukkaa täynnä, täynnä itteensä ja vittuilevat ulkopuolisille. Mustaa miestä kuin meren mutaa, käsilaukusta saa kyllä pitää kiinni. Tööttää autolla ilman syytä ja muutenkin ihan ku olis sirkuksessa.

Yritin jotain hyvää keksii ja se on se että juna oli ajoissa ku lähettiin veks tosta paskapaikasta. Tää oli 90-luvulla ja tuskin on parempi tilanne nykyään.

Ja minä oon ulkomailla käyny monasti ja tosiaan se lentokenttä ei ees oo Hesassa vaan VANTAALLA! Heh heh siinäkin meni väärin leuhkoilla pelleillä.[/QUOTE]

:laugh:

Juu Helsinki on niiiin paha paikka... Ja samalla ideologialla Savolaiset ovat kaikki kieroja jne jne. Helsinki on samanlainen kaupunki kun muutkin Suomen "isot" kaupungit. Ja helsinkiläiset töykeitä ja täynnä itseään? Voivatko muunkaupunkilaiset sanoa, ettei esim turkulaisissa, pululaisissa ole samoja piirteitä lainkaan? Mielestäni on yleistystä sanoa vain helsinkiläisiä tietyn tyyppisiksi. Helsinkiin on muuttanut erittäin paljon ihmisä muulta suomesta, joten keitä ovat "helsinkiläiset"?

Yhteistyössä