muita painonvartioihin liittyjiä?!

mä tässä hiljattain liityin painonvartioihin ku alkoi todella ottaa noi kilot päähän ja pitäis saada ne pois. Ois kiva vaihtaa muiden painonvartioissa olevien kanssa kuulumisia ja muidenkin laihuttajien ja saada motivaatiota ja potkua lisää tähän urakkaan..=)
 
no kuules..tule mukaan tuohon kilopinoon mikä tällä palstalla pyörii..joka maanantai ilmestyy uusi kilopino ja siihen sitten laitetaan tiputuksia yms.kuulumisia.. :) .
kaikki siinä ei kyllä taida pisteitä laskea,mutta esim.minä laskeskelen..tosin vaan ihan kotona points-rompun avulla.
olet enemmän kuin tervetullut mukaan kilopinoon tai sitten voin kyllä vaihdella kuulumisia ihan näinkin kanssasi,jos et halua siellä ilmoitella,mutta suosittelen sitä kyllä lämpimästi,sillä ainakin minulle se antaa mukavasti potkua persuuksiin kun huomaa,että on paljon muitakin laihduttajia!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2004 klo 20:15 äippä79 kirjoitti:
nim.kultahippuset. kerrohan kilopinosta lisää, mulle aivan uusi asia ku en ole vierraillu näillä sivulla niin useasti. Kerro miten se toimii ja miten pääsen mukaan.
no niin..eli kilopino on ihan just tässä laihdutus-osiossa toimiva pino..eli yleensä minä(välillä joku nopeampi) laittaa tänne uuden avauksen eli viime maanantain otsiko taisi olla vk20 ja kaikki äitienpäivän jälkeiseen kilopinoon tai joku tuollainen se oli!!
jos selaat viestejä alaspäin niin löydät kyllä kilopino viestejä ja ideakin selvinnee sulle paremmin sieltä kun näistä mun epätoivoisista selitys yrityksistä ;) .
siihen ei tarvii liittyy mitenkään vaan ainoastaan kirjoitat vastauksen sinne kilopino viestiin,jossa me ollaan aina kerrottu viikon plussat/miinukset ja muitakin kuulumisia!!
ja olet enemmän kuin tervetullut mukaan,jos van kiinnostusta löytyy,sillä se tuntuu koko ajan van valitettavasti hiljenemään ja siksipä kaikki uudet ovat todella tervetulleita :) !
 
Kun näkisit mun kaverin joka laihdutti painonvartioissa 74kg ja osallistu vuoden laihduttja kisaan niin siitä sain itsekkin motivaatiota nyt käyn uimassa ja salilla 5krt viikossa tai niinku ehdin. Tosi asia oli et kun näin sen ihmisen isona ja nyt näteissä vaatteissa ja hyvässä kunnossa, niin kyllä tuli himo. Itse aikoinaan tiputin pv:ssa 20kg ja todella helposti nyt olen aloittanut 2 kertaa, mutta nyt olen hyvällä meiningillä mukana :D
 
ritulii
Heips!

Ite liityin Painonvartijoihin maaliskuun alussa. Olen pässyt käymään kokouksissa 5 kertaa, jotes hitaasti yrittelen...

Kilojakaan ei ole lähteny ku 4,5/ 2 kk. Enkä ole nyt päässyt pariin viikkoon käymään puntarilla. Luulempa ettei edistystä ole paljoa tullut ( vappu, äitienpäivä) :D

Olen kyllä yrittäny syödä pisteet oikein, mutta kyllä pisteen, kahden ylityksiä on tullut vähän liikaa :ashamed:

Noh, en ota tätä niin tiukasti. Kun vähinerin muuttaa ruokailutottumuksia, niin eiköhän ne jää paremmin pysyviksi?
 
Hei,

Itse kävin painonvartijoissa esikoisen syntymän jälkeen, alkuun lähti räjähdysmäiseti kiloja 4kk ja 18kg ja loppuihin 9kg meni aikaa 7kk. Nyt olen ollut kunnari 9kk ja tuntuu että olen oppinut uuden tavan syödä ja uskon etten tässä raskaudessa ota yli 20kg :) siis painoa. Tuo että aluksi ei tipu nopeasti on myös normaalia ja kun tiputus aika on pidempi niin luonnollisesti siinä on enemmän aikaa oppia uusi ruokavalio. Ja sen kautta luonnollisesti painon alhaalla pysyminen on todennäköisempää. Oma urakkani kesti vuoden ja usein en ryhmiin voinut jäädä kun lapsen hoitoa oli vaikea järjestää, mutta silti sen tein kävin ja suosittelen sen tien käymistä kaikille jotka kiloistaan eroon haluaa päästä. tuntuu että olen ihan eri ihminen itseluottamus ja hyvä olo on lisääntynyt. Ja mikä parasta tiedän miten pystyn painoa hallitsemaan lopun elämää. Eikä ole nälkä.

T:Heidi81

 
kk-72
Mä liityin viikko sitten painonvartijoihin ja huomenna olisi eka punnitus, vähän jännittää että onko paino tippunut. Imetän vielä, elikkäs saan syödä 30 pistettä. Tyttö on jo ½-vuotias ja imetän vaan muutaman kerran vrk:ssa, en tiedä pitäiskö syödä vähemmän kumminkin pisteitä(tai siis en mä pisteitä kyllä syö :p ...). Onko muita imettäjiä/pv:ssa laihduttajia?
 
Kerroin aikasemmin kun kaverini pudotti painonvartioissa 74kg niin nyt sitä kävi tänään oho lehti haastattelemassa ja juttu on ensviikon ohossa. Kiusasin kaveria et kait sitten on juttu mustakin kun sua viettelin pv:hin ja ihmettelin et yleensä lähti mut kait se hänelle tuli piste iin päälle, nyt myös olen saannut hänet yllytettyy uimaan ja salille ja pari vuotta sitten hän ei jaksanut edes ylämäkiä kunnolla kävellä :D
 
pl66
täällä yksi painonsa vartija, aloitin pari viikkoa sitten, hyvin on mennyt. Huomenna punnitus, luulen että kiloja tippunut n.4 siitä kun aloitin. Hankin raskausaikana reippaat 31,7kg painoa lisää ja siitä jäi parikymmentä miehen ja omaksi iloksi =) Kun olo kevenee, on helppo lisätä liikunnan määrää, vai mitä!? Mulla hirmuinen synnytys, olin pyörätuolissa ekan viikon, jalat ei toimineet. Nyt kävelen jo 5-6kilsan lenkkejä suht hyvin. liikunnalla saa hyvin pelivaraa syömiseen, olen huomannut :p Synnytys mulla oli helmikuun lopulla, et ehkä joidenkin mielestä liian aikaisin aloitin, mut kun imetys loppui, niin ajattelin että mikä ettei.Kevät on mukava aika pudottaa painoa!!!
Tsemppiä sinulle urakkaan, kyllä tällä onnistuu!!
t. Pauliina
 

Yhteistyössä