Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 22:40 hi-5 kirjoitti:Mulla menee aika usein tuo lavanseutu niin jumiin, ettei pääkään käänny ja sain tosi hyvät ohjeet lääkäriltä;
Laita kädet takaraivolle sormet lomittain. Pönkää päätäsi taaksepäin käsiä vasten 5 sek ajan ja sen jälkeen rentouta. Heti perään 5 sek jännitys ja rantoutus. Toista tämä yhteensä 5 kertaa.
Sen jälkeen kädet otsalle ja sama juttu. Sitten Yksi käsi korvan yläpuolelle ja puske päätäsi sivulle 5 kertaa, sitten vuorossa toinen sivu. Saat puskea päätäsi vain sillä voimalla, ettei satu lihaksiin!
MIkäli hartiasi ovat niin jumissa, ettei käsien nosto pään taakse onnistu, niin voit tehdä saman sängyllä selällään maaten (itse asiassa tuo on oikein mukavaa tehdä makuullaan juuri nenne nukkumaan menoa, koska saa jäädä pötkölleen!). Toista sarja muutaman kerran päivässä ja kyllä auttaa saamaan veren kiertämään!
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 14:28 vieras kirjoitti:Onko muita, joilla on niska/hartiaseutu välillä ihan juntturissa? Mitä teette sitten kun ne oikein äityivät kipeiksi? Itse koetan välillä venytellä ja käyn säännöllisesti hierojalla!