Muita meikkifriikkejä? :D

Löytyykös muita joille kosmetiikka olis jo lähes harrastus? Täällä meinaan on yks :wave:
Olis kiva kuulla mitä tän hetken meikkihimotuksia muilta löytyy ja mitkä on ne suosikkimerkit :)
Itsellä tällä hetkellä suosikkeja MAC, NARS ja Dior, sekä sitten tietyt tuotteet yksittäisiltä merkeiltä :) Lisäksi Lauressin mineraalipohja käytössä. Kynsilakoista OPI ja China Glaze kärjessä. Hajuvesiäkin tulee tuoksuteltua ja vähän hamstrailtuakin. Tämän hetken suosikki Kenzon Amour. Innolla odotan Escadan kesätuoksua Ocean Lounge.
Monet merkit ja meikit vielä kokeilematta, mutta pikkuhiljaa hyvä tulee :D
Löytyykö innokkaita keskustelijoita näinkin ihanan turhamaisesta aiheesta? ;) :D

UuuuU! Onks sulla Silmukka jo jotain tiettyä mielessä? Itse havittelen Kenzon 7.15am in Bali tuoksua. Se on kyllä nyt tullut nettikauppoihinkin, että saatan sen sitä kautta hommata... Kyseessä siis ihan vaan tax free- kauppojen tuote.

Olen kyllä meikkifriikki, mutta arvostan laatua ja hankin vain oikeasti käyttöön tulevia juttuja. Ja investoin vasta sitten uusia kun on tarvetta. Kun muutoin jäävät vain käyttämättöminä kaapin pohjalle.. Tosin tuoksuja himoitsen aina uusia, niitä onkin liikaa -onneksi kaverit huolii niitä mielellään.

Ja merkit mitä suosinkäytän/hankin on: Dior, Chanel, joskus jotain Lancomelta ja jokunen sellainen merkki mitä löytyy tuolta kaukoidän maista.. Tuoksut menee oikeastaan vain hajun perusteella, ei ole niin merkillä väliä!

Onneksi tulee reissattua sen verran paljon, että hankintoja saa tehtyä halvemmalla. :)

Mäkin hommaan kaiken ulkomailta, nettikauppojen kautta siis :) Tulee niin paljon halvemmaksi. Diorinkin ripsarit 15e joten miks enää käyttää markettikamaa? :D
Mulla on kyllä myöskin kaikki käytössä, jos teen vikaostoksia, myyn ne.

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
UuuuU! Onks sulla Silmukka jo jotain tiettyä mielessä? Itse havittelen Kenzon 7.15am in Bali tuoksua. .
Joku tuoksu ehdottomasti, viime reissulta ostin lajitelman Gaultierin pieniä hajuvesi pulloja mutta pieni poikani on niihin kovasti tykästynyt ja auttanut kuluttamaan loppuun:D

Meikeistä aivan totaalisen ihastunut olen MAC.iin ja sitä pitäisi löytää..
Isäni toi Bobbi Brownin aurinkopuuterin ja meikkivoiteen ulkomailta,aivan loistavia 10+.Lisää tarvitsisi.

Mitäs muuta.. Hyvää ihonhoito sarjaa etsin, olisiko ekspertillä suosituksia :D

Mä olen ostanut mm. Feelunique.comista, strawberrynetistä, HQhairista, Brigettes Boutique's:ta, lookfantasticista... Mistä milloinkin :)
Mulla haluttais kokeilla niitä Bobbi Brownin linereita :) Toistaiseksi taidan kuitenkin tyytyä MACin Fluidlineen...
MACia saa jonkun verran mm. tuolta Brigettesistä. Kandee kurkkaa;)
Mulla ei ole mitään tiettyä ihonhoitosarjaa. Vichy on ainakin aika huono, kauheesti silikonia. Lemppari pesuaine on Lumenen Radiant Touch puhdistusvoide ja kosteusvoiteena toimii ihanparas Pirkan lastenvoide :D Silmänympäryksille Louis Widmeriä.

Mitäs suosikkeja teillä on kesää varten? Itsellä tulossa Too Facedin Snow Bunny, mutta oon vähän urpo kaikkien bronzereiden kanssa. Pinkkejä ja oransseja/kuparisia/persikkaisia luomareita tilasin Lauressilta, saisivat tulla jo pian :p

pahatyttö
No en enää suoranainen friikki mutta tulipa tänne kurkattua eli... Diorin tuotteet suosikkeja. YSL ja Joe Blasco myöskin. Tuoksuista olen etsiskellyt jotain turkoosia, mausteista, itämaista mutta ei raskasta. Matkoilta tuon usein myös sellaista mitä en sitten kuitenkaan käytä ja ylellinen pakkaus saa tietysti tarttumaan kiinni.

pahatyttö
Mulla on se turkoosi sellanen mielikuva päässä. Mulle kaikki asiat on myös värejä. Turkoosi on ylellinen. Tuota Kenzoa en ole tuoksutellut. Pitää nuuhkaista. Jotain Kenzoa on joskus ollutkin eli saataisi tyyliltään sopiakkin.

Mulla on yleensä kaikelle joku tunne... Usein myös värit, mutta ne ei välttämättä ole mitenkään loogisia. Niinkuin itse olisin voinut kuvitella tuon turkoosin hyvin raikkaaksi ja kevyeksi vesi-tuoksuksi, mutta sulle se onkin ennemmin ylellinen :)

http://www.feelunique.com/brands/christian-dior.html?page=2&s=&pr=

Ennen joulua oli vielä n.15e, nyt punnan kurssi noussut sen verran että näkyy olevan alkaen 17.65e. Tuoltahan ei tule myöskään postikuluja :) Ja hajuvedet toooosi halpoja myös.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
http://www.feelunique.com/brands/christian-dior.html?page=2&s=&pr=

Ennen joulua oli vielä n.15e, nyt punnan kurssi noussut sen verran että näkyy olevan alkaen 17.65e. Tuoltahan ei tule myöskään postikuluja :) Ja hajuvedet toooosi halpoja myös.
Kiitti paljon :) *lähtee tutkimaan*

Semmoinen neuvo sitten vielä, että esim. feeluniquessa täytyy muistaa pitää ostokset alle 45e. muuten tulli voi ottaa paketin ja määrätä sille tullimaksuja/veroja/en tiiä tarkkaa nimee mut tiedän systeemin :D .

Mutta kun ei kerran tuu postikuluja, ainahan sitä voi tilata parin päivän välein tuotteita :D

Yhteistyössä