Muita lauantai-hiprakassa? :D

Slummien miljoonitär

Aktiivinen jäsen
18.12.2010
1 375
0
36
PK-seutu
Olen nyt sitten virallisesti ilmeisesti "epätoivoinen" ja nolo kun istun täällä koneella viinilasin kanssa ja odottelen ukkokultaa töistä. Tai siis tulee vasta aamulla mutta ei huvita mennä vielä nukkumaan. Lapset menivät yökylään mutsilleni joten oon ollut ihan vaan letkeesti kotosalla koirien kanssa. Mikä muuten on muiden lempi alkoholijuoma? Mä rakastan viskiä, se on sitä harvinaista herkkua jota nautin silloin tällöin muutaman kerran vuodessa hyvässä seurassa. Punkku on sit toinen ja olut. Että semmosta, hik! :)

Tuoko se sulle grilliltä yöpurtavaa? Vai haukkaatko vain miestä kun saat sen viereesi? :) Mun alkoi ihan älyttömästi tekee mieli kebabia, en uskalla lähtee tuonne pimeeseen lampsimaan kohti grilliä ja sit kun mies tulee kotiin, on jo aamupala-aika. Ellei sit ota aamupalaks vähän kebabia, eksoottista :)

Hej! Minäkin myönnän olevani hiukan hipriksessä. :) Mies ja lapsi ovat jo nukkumassa ja valvoskelen yksikseni, koska haluan.

Sinähän olet pt-ammattilainen? Neuvoisitko mua hiukan? Mulla on muutamia ylimääräisiä kiloja keskivartalossa, eikä ne meinaa lähteä millään. Joogaan kerran viikossa tunneilla (+kotijooga muutaman kerran vkossa), salilla käyn pari kertaa viikossa, crossaan pari kertaa viikossa. Arkipäivisin syön superterveellisesti, viikonloppuina vähän stydimmin. Anna vinkkejä mahan ja mahanahkojen pienennykseen!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23501171:
Mikä muuten on muiden lempi alkoholijuoma? Mä rakastan viskiä, se on sitä harvinaista herkkua jota nautin silloin tällöin ...

No kerropa viskimerkkisi - mallasviskejä vai jenkkimaissilitkuja?

Laphroaig?
Glenfiddich?
Lagavulin?

Speyburn viskissä on minusta todella hyvä hinta/laatu -suhde.

Olisinkin, tulisi uni varmaan paremmin, yritin jo katsella discovery investigationia pari tuntia mutta eih. :D
Onhan tuolla nuo hääjuomiksi tarkoitetu laatikot, menen kohta varkaille :rolleyes:

Hej! Minäkin myönnän olevani hiukan hipriksessä. :) Mies ja lapsi ovat jo nukkumassa ja valvoskelen yksikseni, koska haluan.

Sinähän olet pt-ammattilainen? Neuvoisitko mua hiukan? Mulla on muutamia ylimääräisiä kiloja keskivartalossa, eikä ne meinaa lähteä millään. Joogaan kerran viikossa tunneilla (+kotijooga muutaman kerran vkossa), salilla käyn pari kertaa viikossa, crossaan pari kertaa viikossa. Arkipäivisin syön superterveellisesti, viikonloppuina vähän stydimmin. Anna vinkkejä mahan ja mahanahkojen pienennykseen!

Moi, sori oon ihan surkea hiprakoijakin koska väsy iski ihan yhtäkkiä. Aamulla huomasin että kone auki ja vinkkupullo vieressä, piti tulla kirjanmerkit tarkistamaan mitä oonkaan kirjoitellut ja nyt ehdin vastaamaan. Toivottavasti oot pistänyt tän kirjanmerkkeihin että näet tän vielä tänäänkin :)
Siis joo, olen tehnyt aikoinaan pt-hommia mut sit opiskelujen kiihtyessä ja ajan käydessä vähiin jätin ne hommat mut yhä vedän jumpparyhmiä. Noihin mahaan ja mahanahkoihin suosittelisin erilaisia vatsalihasharjoituksia. Eli keskityt salilla niihin hieman enemmän. Jos muissa liikkeissä teet toistoja 25, niin tee vatsoissa tuplat. Näin itse tein aikoinani kun selkäleikkauksen jälkeen halusin taas vatsan litteäksi. Eli tee myös vinot vatsalihakset ja sivuttain kylkiin. Moni varmaan jo ihan kyllästyy kun suosittelen aina zumbaa mutta zumban vatsikset ovat todella tehokkaita. Ja siinä kun hoksaa sen idean, huomaakin että yhtäkkiä tekee kaikissa kotitöissä yms. yhtä aikaa vatsajännityksiä. Tässä sulle eräs linkki jossa näkyy hyvin zumban idea noissa vatsiksissa: YouTube - ZUMBA - ABS with Paty - Song "Shots"
Kokoajan siis ajatus sinne vatsaan ja jännitys sinne. Kysy ihmeessä lisää jos heräsi kysymyksiä ja kerro miltä vaikutti noi ehdotelmat. Mulla hieman ajatus nyt tökkii mut toivottavasti sait selvää :)

No kerropa viskimerkkisi - mallasviskejä vai jenkkimaissilitkuja?

Laphroaig?
Glenfiddich?
Lagavulin?

Speyburn viskissä on minusta todella hyvä hinta/laatu -suhde.

Mun suosikit ovat Kolme leijonaa ja perinteinen Jack daniels, litkua tai ei mut mun suosikit silti. Välillä sit irkkupubeissa tulee maisteltua joitain muitakin ja kyllä se vaan on niin terapeuttinen juoma :)

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23503271:
Moi, sori oon ihan surkea hiprakoijakin koska väsy iski ihan yhtäkkiä. Aamulla huomasin että kone auki ja vinkkupullo vieressä, piti tulla kirjanmerkit tarkistamaan mitä oonkaan kirjoitellut ja nyt ehdin vastaamaan. Toivottavasti oot pistänyt tän kirjanmerkkeihin että näet tän vielä tänäänkin :)
Siis joo, olen tehnyt aikoinaan pt-hommia mut sit opiskelujen kiihtyessä ja ajan käydessä vähiin jätin ne hommat mut yhä vedän jumpparyhmiä. Noihin mahaan ja mahanahkoihin suosittelisin erilaisia vatsalihasharjoituksia. Eli keskityt salilla niihin hieman enemmän. Jos muissa liikkeissä teet toistoja 25, niin tee vatsoissa tuplat. Näin itse tein aikoinani kun selkäleikkauksen jälkeen halusin taas vatsan litteäksi. Eli tee myös vinot vatsalihakset ja sivuttain kylkiin. Moni varmaan jo ihan kyllästyy kun suosittelen aina zumbaa mutta zumban vatsikset ovat todella tehokkaita. Ja siinä kun hoksaa sen idean, huomaakin että yhtäkkiä tekee kaikissa kotitöissä yms. yhtä aikaa vatsajännityksiä. Tässä sulle eräs linkki jossa näkyy hyvin zumban idea noissa vatsiksissa: YouTube - ZUMBA - ABS with Paty - Song "Shots"
Kokoajan siis ajatus sinne vatsaan ja jännitys sinne. Kysy ihmeessä lisää jos heräsi kysymyksiä ja kerro miltä vaikutti noi ehdotelmat. Mulla hieman ajatus nyt tökkii mut toivottavasti sait selvää :)

Joo, monipuolisesti mä olen vatsoja tehnytkin. Zumbaa voisin vaikka kokeillakin. Mulla on tosin probleemina se, etten voi ottaa enää mitään uutta kodin ulkopuolista juttua elämään.

Mutta kiitos vinkeistä, tsekkaan tuon videon ja pitää yrittää vaan vielä enemmän keskittyä niihin (tylsiin) vatsoihin. :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23503573:
Milloin sä oot menossa naimisiin? Oikein isosti onnea! :) Säästyikö häihin kuitenkin juomaa viime yön jäljiltä? :D

3kk päästä. Heh en käynytkään varkailla, nukahdin sohvalle telkkarin ääreen.
Kiitoksia! :)

Joo, monipuolisesti mä olen vatsoja tehnytkin. Zumbaa voisin vaikka kokeillakin. Mulla on tosin probleemina se, etten voi ottaa enää mitään uutta kodin ulkopuolista juttua elämään.

Mutta kiitos vinkeistä, tsekkaan tuon videon ja pitää yrittää vaan vielä enemmän keskittyä niihin (tylsiin) vatsoihin. :)

Vatsikset on kyllä tylsiä jos niitä tekee sillä perinteisellä tyylillä. Mut tosiaan zumban kautta saa helpommalla mut tehokkaalla tavalla tehoja sinne vatsaan. Ja tosiaan kun kaiken tekee isoilla liikkeillä ja täysillä niin kaloreita palaa tunnin aikana n.1000! Zumbadvd:t ovat kans suosittuja ja kotona saa revitellä ihan täysillä jos ei vaikka tunnilla kehtaa (vaikka se on enemmän kuin suotavaa että tunneilla bailataan täysillä!) Ja ihan vinkkinä jos et halua ostaa melko kalliita zumbadvd:tä niin youtubesta löytyy hakusanalla zumba ihan kamalasti videoita. Myös kun laittaa hakusanoiksi cumbia ja merengue, niin saa ihanaa lattarimusiikkia jonka tahtiin on pakko ketkuttaa :) Mukavia treenejä ja käy vaikka välillä kokeilemassa zumbaa ihan tunneillakin, se on tosi hauskaa! :)

Yks asia mikä mulle tuli vielä tuolla iltajuoksulla mieleen tuohon vatsan pömpötykseen; mun yks kaveri käy säännöllisessä semmosessa hoidossa jossa suoli tyhjennetään ja puhdistetaan. Sanoi että vatsasta lähtee joka kerran jälkeen muutama sentti pois kun suoli huuhdeltu. Mun on pitänyt monesti jo lähteä kans kokeilemaan mut aina sit tuntuu että aika ei riitä. Sitä hoitoa tehdään ainakin Itäkeskuksessa Helsingissä mut varmasti ympäri Suomen. Kuulemma alussa aika ilkeän tuntuista touhua mut lopputulos on uskomaton ja olotila sen jälkeen todella hyvä! :)

Joo hiprakka, josta haluan eroon. Tein lämpimiä voileipiä ja tässä samalla niitä syön, juomana pepsi max.

Olen ihan yksin, lapsikin on mummolassa. Olisin voinut lähteä viihteelle, mutta ei sitten huvittanut, taaskaan.

Yhteistyössä