muita ketkä harrastaa uniseksiä?

Kapteeni Jack Sparrow

Aktiivinen jäsen
28.07.2007
2 543
0
36
muita ketkä tai keiden mies harrastaa unissa seksiä.
väsyttää taas niin paljon että varmaan olen viimeyönä touhuillut.
monesti havahdun keskellä yötä vaimon päältä siihen että olen jo saamassa.
siinä siis ensin lämmitellyt ja alkanut harrastaa seksiä nukkuessa.
vaimo onneksi on vain tyytyväinen noihin yöllisiin akteihin. :laugh:
olen myös aikoinaan pihalla juossut unissani, käynyt syömässä jaakaapista pitsaa ja vetänyt pussillisen karkkia.
ja aamulla kiukutellut kuka on syönyt mun karkit.. :headwall:

emmää seksiä unissani harrasta, enkä oikein muutakaan, mut unissaan siivoaminen vois olla aika kiva juttu..olis kiva herätä aamulla kun kämppä olis putipuhdas, ei haittais vaikka vähän väsyttäiskin :whistle:

Mä harrastan ihan unen voimalla. :whistle: Siis näen unta, että ollaan ukon kanssa aktissa ja herään siihen, että saan orgasmin (oikeasti).

Tämä on paljon kätevämpää: saa samalla nukkua niin tulee levättyäkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäsääri:
no mä heräsin siihen toissa yönä kun mies oli niskassa, se kyllä täysin hereillä, minä en. Lasketaanko se?:D

Aamulla oli yöpaita liisterissä:(

:o

Siis ihan tietoisesti sua pani, kun nukuit? :o

Yök. :x ...ei kyllä tarvis kun yrittää mulle samaa, niin toi ukko lentäis kuin leppäkeihäs ja kulkis pari päivää mustalla silmällä varustettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
no mä heräsin siihen toissa yönä kun mies oli niskassa, se kyllä täysin hereillä, minä en. Lasketaanko se?:D

Yök. :x ...ei kyllä tarvis kun yrittää mulle samaa, niin toi ukko lentäis kuin leppäkeihäs ja kulkis pari päivää mustalla silmällä varustettuna.

joo:D älä ota sitä vakavasti*voimahali*

Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:

Uh... en... :| Mut oikeesti. Minusta tosi yök. :x

Joo kyllä tulee nähtyä seksiunia. Viimeyönä näin niin romanttista unta että sydän melkeen vieläkin pakahtuu. Ai omasta miehestäkö? No ei. Näillä miehillä ei ole kasvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:

Uh... en... :| Mut oikeesti. Minusta tosi yök. :x

No muutenkin meillä sellasta "ei pimeessä peiton alla" meininkiä, että musta ei mitenkään järkyttävää:)

meitä on niin moneksi, ja hyvä niin:)

Tota mä oon sanonu mun miehelle, että sais joskus tehdä niin. Mikä voiskaan olla parempi tapa herätä. :D

Mutta ne liisterit sais olla kyllä sitten jossain muualla :whistle: :D

344733_400x260.jpg

Uutistoimisto Reutersin mukaan englantilaisella Travelodge-nimisellä hotelliketjulla on erikoinen ongelma. Hotellijohdon mukaan unissakävely on lisääntynyt niin paljon, että siitä aiheutuu jo kiusallisia tilanteita. Lähinnä miespuoliset asiakkaat kävelevät unissaan pitkin hotellin käytäviä ja osa heistä vieläpä ilman rihman kiertämää. Unissakävelijät ovat pääasiallisesti etsineet kylpyhuonetta tai kaivanneet päivän lehteä. Nyt Travelodge-hotelliketjun henkilökunta on varautunut pyyhkeillä unissakävelijöiden varalle. Unissakävely on kuitenkin vielä melkoisen siveellistä puuhaa, sillä on havaittu, että osa ihmisistä harrastaa nukkuessaan seksiä ja on herätessään täysin tietämättömiä unensa aikaisista puuhista. Oletko täysin varma, että sinä et ole yksi näistä henkilöistä?

Sexsomnia

Sexsomnia eli seksuaalinen toiminta unen aikana (SBS) on hiljattain käyttöön otettu termi. Uusissa tutkimuksissa on havaittu, että unitila ei ole passiivinen prosessi, johon liittyy täydellinen motoristen ja henkisten toimintojen tyrehtyminen. Vastaavasti on havaittu, että valvetilan aikana ei aina välttämättä ole täyttä tietoisuutta. Epäilläänkin, että uni- ja valvetila voivat joillakin neuraalisilla tasoilla vaikuttaa yhtaikaa.

470911_400x260.jpg

Ensimmäinen tieteellinen kirjoitus unen aikana tapahtuneesta seksikäyttäytymisestä julkaistiin vuonna 1986. Se käsitteli tapausta, jossa eräs henkilö harrasti nukkuessaan itsetyydytystä. Sexsomnia käsittää kuitenkin lähes kaikki seksin muodot. Myöhemmin on nimittäin kirjattu tapauksia, joissa nukkuvat henkilöt ovat harrastaneet suuseksiä, yhdyntää, anaaliseksiä, hetero- tai homoseksiä. Kaikilla tapauksilla on ollut se yhteinen piirre, että seksiä on unen aikana harrastettu omalaatuisissa ja eriskummallisissa olosuhteissa. Seksin harrastaminen on ollut joko haluttua tai tapahtunut vastoin nukkujan toivomusta.

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/587435?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

joskus on semmosia jaksoja kun mä herään orgasmiin!
siis en oo harrastellu, tietääkseni itteeni kosketellu tai edes nähny mitään seksiunta ja armoton orgasi herättää mut.

ei pitäs valittaa...

Kyllä välillä tulee harrastettua seksiä siten, että toinen unissaan alkaa toista kopeloimaan ja siitä sitten jatketaan, vähän unen pöpperöisinä kyllä. Mutta enemmän meillä on aamuihin nuo hommat ajoittunu... Mikäs sen parempaa kuin aamuseksi hyvin nukutun yön jälkeen.

Kapteeni Jack Sparrow, sä et ole ainoa joka harrastaa unissa touhuamisia... Kaveri oli veivannu unissaan 9 km töihin pyörällä... Ja heränny vähän ennen armeija-alueen porttia kun äitinsä oli soittanu, että missäs oot... Olis saattanu portilla sotapoliisit kattoo vähän kieroon kun sotkun tyttö tulee klo 02.00 töihin... :D

Mun mies on just tuommoinen unissapanija....ja kyllä ärsyttää! Tuo tapahtuu yleensä alkuyöstä, eli käytännössä just kun mä olen saanut unen päästä kiinni, herään siihen kun ukon käsi on mun housuissa. Jos annan jatkaa, se saatta tosiaan jatkaa touhua ja herätä vasta ihan loppumetreillä. Yleensä äkäisenä työnnän sen pois ja ukkooni on kiukkunen kun saa pakit! J. Aamulla ei muista mittään!

Googlaamalla näemmä löytää joskus jotain :)
Löysin jo pari muuta ketjua johon laitoin tuon omakohtaisen kokemukseni asiasta.
Laitetaan se vielä tännekin, jos jotain sattuu kiinnostamaan:

Tuttu juttu, mutta meillä toisinpäin. Masturboin tai kapuan yöllä mieheni kimppuun ja ratsastan itseni orgasmiin jos saan hänen pelinsä hereille. En kuulemma aina jaksa kovin kauaa sitä herätellä vaan tyydyn istumaan mieheni vatsalle ja hoidan homman omin sormin. Erikoista on sekin, että olen aina jo kaivanut yöpöydän laatikosta liukasteen valmiiksi ja hieron sitä aina penikseen ennen kun istun päälle. Määrän kanssa olen kuulemma vähän suurpiirteinen ja liukastetta meillä saa kantaa kaupasta kotiin tuon tuostakin :) Lopetan touhuni vasta kun olen saanut. Minua ei saa edes hereille ennen kun olen lauennut. En ole koskaan kokenut ns. naisen ejakulaatiota hereilläni, mutta siitä täytyy olla kyse (on selvitetty tätä asiaa yhdessä mieheni kanssa) kun usein unessa orgasmin saadessani "roiskin" ympäriinsä. Herättyäni minulla ei ole mitään tietoa tapahtumista, enkä ensin uskonut ollenkaan mieheni kertomuksia. Kerran hän otti sen videolle ja oli pakko uskoa. Hävetti ihan hirveästi katsoa kun heilun mieheni päälle penis pepussa ja räpellän käsilläni alapäätäni kunnes laukean ja roiskin mieheni märäksi. Tätä on nyt jatkunut kohta vuoden. Joskus menee viikkoja ilman mitään touhuja ja välillä peuhaan melkein joka yö. Miestäni tää ei kyllä hänen omien sanojensa mukaan häiritse. Eniten häntä kuulemma harmittaa kun ei aina itse saa enen kuin minä jo lopetan. Onko muita naisia/miehiä, joilla ois samanlaisia kokemuksia omista/puolison yöllisistä touhuista?
Pipa78

Yhteistyössä