Muita kenen lapsi ei anna leikata hiuksiaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Tyttömme kummitäti on kampaaja ja kävi tänään leikkaamassa mun hiuksiani ja tarkoitus oli leikata myös tytön (2v) hiuksia. Aiemmin ei ole suostunut, hokee vaan että "Ei leikkaa hiuksia!!". Ajattelin jo valmiiksi valmistella tyttöä ajatukseen hiuksten leikkuusta, mutta eipä sit antanutkaan leikata, tuli vaan ihan jumalaton huuto. Eikä väkisin viitsi leikata. Kokeilin lahjontaa ja kiristystä, mutta ei auttanut.

Muita kenen lapsi ei anna leikata hiuksiaan ja onko mitään "keinoa" millä saisi tytön "suostumaan" hiusten leikkuuseen????

meidän pojan hiuksia on jotunu leikkaan ekan kerran jo puol vuotiaana, sillä kun oli kunnon pitkä tukka jo syntyessään.Meilläkin täti leikkaa joka kerta (parin viikon päästä tulee neljäs kerta) ja poika 1,5v yleensä kyllä suht kiltisti antaa leikata kuhan laittaa esim. telkkarin päälle.... :whistle: menee se huomio sit muuhun ku siihen leikkaamiseen.Ei olla muuten kertaaka leikattu pojan hiuksia takaa (vaan edestä ja sivusta yleensä leikataan) ja nyt ulottuu jo lähes puoleen selkään!koskakohan sen raaskis leikata....

Mä leikkasin pojun hiuksia pihalla silloin kun se oli 2-3v. Armoton huuto koko ajan "au, auuuuu, sattuu! Älä leikkaa enempää! Apua äiti, sattuu!" Kylmästi annoin huutaa ja saatiin se tukka jotenkin leikattuakin =)

Meillä suostu tyttö kerran ja siitä lähtien on saanu kampaaja vain kammata!! Edelleen on käärmeissään polkkatukan leikkuusta, joka jouduttiin isonveljen saksien käydessä siskon tukassa jäljiltä leikkaan... Hän vaan haluu kasvattaa pitkän tukan!!

Meillä nyt vasta 3 v. antoi leikata tukkansa nätisti, kampaajalla siis käydään, aikaisemmin on ollut aina huutoa, ekalla kerralla pojan ollessa vauva leikattiin vain otsatukka. Itse ei pystynyt myöskään poitsun päätä leikkaamaan kun pää pyöri kuin väkkärällä, tarttis 2 ihmistä kotona pitämään poikaa paikoillaan.

Ekoilla kerroilla poika istui mun sylissä.

Meillä eka hiustenleikkaus meni niin että poika (1v5kk) sai katsoa vierestä kun veljeni hiuksia leikattiin (ja veljeä kehuttiin kuinka reipas hän on) ja kun poika totesi ettei siinä käy kuinkaan niin antoi omatkin hiukset leikata. Nykyään leikataan 2-3kk välein ja hiustenleikkuukoneella. Näkikö tyttö kun sinun hiukset leikattiin?

vitsi kuulostii niin tuttulle meidän jätkä 3v ei antanu kans leikkaa hiuksii ei millään vaik kuin yritettiin kävi jopa vaarin kans parturissa mut ei auttanu (vaari siis pojan henki ja elämä ) nooh nyt sit perjantaina saatiin vihdoin ja viimein leikkattuu sillä että sai suihkepullon käteen ja kasteli mut ja mä "kiljuin" peloissani kun kastuin niin onnistu :o:):) nooh nyt on poika siisti

Yhteistyössä