nooh, mulla on ollu 2 kertaa tulirokko, eikä sitäkään kuulema VOI sairastaa kahdesti...mutta oli se. mua kävi kaikki harjottelijatki tiiraamassa terppakeskuksessa, ku 17 vee sen toiseen kertaan sairastin.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mulla on ollut kahdesti. Tosin toinen niistä ilmeisesti diagnosoitiin väärin, eihän sitä kai VOI saada kahta kertaa?
Kyllä vesirokon voi sairastaa useammin kuin kerran, harvinaista se tosin on..Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mulla on ollut kahdesti. Tosin toinen niistä ilmeisesti diagnosoitiin väärin, eihän sitä kai VOI saada kahta kertaa?
Oho. No, kai mulla on sitten ollut se kahdesti. Toivottavasti sain viimeistään jälkimmäisellä kerralla siihen immuniteetin, olis tosi tylsää sairastaa se vielä kolmannen kerran.Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:nooh, mulla on ollu 2 kertaa tulirokko, eikä sitäkään kuulema VOI sairastaa kahdesti...mutta oli se. mua kävi kaikki harjottelijatki tiiraamassa terppakeskuksessa, ku 17 vee sen toiseen kertaan sairastin.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mulla on ollut kahdesti. Tosin toinen niistä ilmeisesti diagnosoitiin väärin, eihän sitä kai VOI saada kahta kertaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Meidän lapsilla ei ole kenelläkään ollut (neljä lasta) ja juuri mietin että pitäisiköhän ottaa tuo vesirokkorokote, on tosin hirveän kallista neljälle :headwall: