Muita kampaajia - minkä verran laitatte tyttöjenne hiuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kampaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kampaaja

Vieras
Eli tulipas vain mieleen kysäistä tälläistä. Jos teillä on tyttöjä niin minkä verran laitatte tyttöjenne hiuksia kerhoon, eskariin, kouluun jne missä käydään joka päivä? Tai kerhossa nyt yleensä vain parina päivänä viikossa, mutta kuitenkin säännöllisesti.

Mulla on jotenkin tullut mukamas kauhea kynnys laittaa tytölle ihan tavallinen ponnari tai saparot kerhoon. Tiedän, että se on ihan omien korvieni välissä, mutta se on tullut siitä kun esim. kerhotädit usein kommentoi tytön kampauksia niin sitten ei vaan muka pysty lähettämään tyttlö kerhoon tavis saparoissa.

Mä en oo mikään kampaaja, mutta aika paljon tulee laitettua tolle kampauksia, nyt varsinkin viimeaikoina, kun on ollut pälvikaljua, niin on pitänyt peittää sitä.

Tytön hiukset ovat melkeinpä aina saparoilla tai letikkä.Hän kun tykkää:)
Pojan tukkaa laitetaan,kun se niin haluaa.Osaahan tuo jo ihan itsekkin sen vääntää haluamaansa malliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en oo mikään kampaaja, mutta aika paljon tulee laitettua tolle kampauksia, nyt varsinkin viimeaikoina, kun on ollut pälvikaljua, niin on pitänyt peittää sitä.

Onko sun tytölle tullut pälvikalju? Minkä ikäinen ja minkä verran tuota on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Onko sun tytölle tullut pälvikalju? Minkä ikäinen ja minkä verran tuota on?

Aika vähän sitä nyt on ja alkaa parantua. Tyttö täyttää 5.

Laitan yleensä saparot korvalliselle, joista toiseen letitän tuon puolipitkän otsatukan, se kun ei ihan yllä samaan nippuun mutta letitettynä pysyy siellä =) Joskus tehdään "suihkulähde" eli puoliponnari (tyttö ihailee että ihan kuin suihkulähde :D ) ja joskus tekee itse itselleen jotakuinkin pörröisen ponnarin niskaan.

Vois sitä enemmänkin laittaa, mutta on aika ohut vaikka pituutta onkin, ja kun on luonnonkihara niin on niin söpö muutenkin :heart:

tytöt inhoaa jos laittelen niiden hiuksiin mitään lettejä tms...tukat roikkuvat aivan kauheen näkösinä...niinhän sitä sanotaan "että suutarin lapsilla ei ole kenkiä...."

Yhteistyössä