Muita kalorilaskuri.fi-käyttäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Marduk
  • Ensimmäinen viesti
Marduk
Liityin maanantaina ja -1,5kg on tähän mennessä:) nesteitä tietty, mut kuitenkin. Ei oo enää niin pöhöttynyt olo!
tosi hyvä tuo laskuri, oon kyllä tykänny ja tulee syötyä paljon monipuolisemmin ja terveellisemmin. Vähän vaan vielä on opettelua ton käyttö, mut eiköhän se siitä:)
Onko muita plussalaisia siellä? Voitais perustaa oma topick sinne foorumin perheosioon ja tsempata toisiamme!!

marduk
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mie käytän valion laskuria, kun siellä ei tarvi tietää grammalleen mitä on syönyt. :ashamed:
En mäkään grammalleen tiedä, kun ei ole talousvaakaa, mut aika helppo niitä on arvioida niitä määriä sit kuitenkin:)

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja marduk:
Mie käytän valion laskuria, kun siellä ei tarvi tietää grammalleen mitä on syönyt. :ashamed:
En mäkään grammalleen tiedä, kun ei ole talousvaakaa, mut aika helppo niitä on arvioida niitä määriä sit kuitenkin:)
No siis mulla ei ole mitään käsitystä niistä painoista.
Valion sivuilla kaikki on kappaleina tai deseinä niin paljon helpompi mulle.

Rokkivosu
Onhan kalorilaskurissakin :D Maksaako muuten toi Valion homma mitään?

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Onhan kalorilaskurissakin :D Maksaako muuten toi Valion homma mitään?
Ei maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja nykyaikainen ihminen:
Kalorit ovat vanhanaikaisia kuten syli, taalerit, tuumat tms yksiköt. Nykyaikaisessa SI-järjestelmässä yksikkö on Joule (J) ja sen 1000-kerrannainen kJ.
No älä sie käytä mut muut saattaa vaikka käyttääkin.
Ite olen Kalorilaskurin avulla saanu painoa alas monen monta kiloa ja ihan just kaloreita laskemalla.

kysyn
pystyykö näihin tallentamaan omia reseptejä niin että ohjelma laskee sitten yhden annoksen kalorimäärän? Ja löytyykö muuten hyviä valmiita reseptejä tai ruokaehdotuksia? tämä on mulle ollut tärkeä ominaisuus keventäjissä mutta kun se on aikas tyyriin puoleinen verrattuna esim. tuohon kalorilaskuriin..

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
pystyykö näihin tallentamaan omia reseptejä niin että ohjelma laskee sitten yhden annoksen kalorimäärän? Ja löytyykö muuten hyviä valmiita reseptejä tai ruokaehdotuksia? tämä on mulle ollut tärkeä ominaisuus keventäjissä mutta kun se on aikas tyyriin puoleinen verrattuna esim. tuohon kalorilaskuriin..
Pystyy tallentamaan :) Ja löytyy myös niitä valmiita reseptejäkin, itse en vain niitä ole vielä käyttänyt.

Niin ja yksi kalorilaskurilainen tässä myös :) Tykännyt olen kovasti...

kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Pystyy tallentamaan :) Ja löytyy myös niitä valmiita reseptejäkin, itse en vain niitä ole vielä käyttänyt.

Niin ja yksi kalorilaskurilainen tässä myös :) Tykännyt olen kovasti...
Kiitän vastauksesta :) On sen verran edullinen että taidan ainakin tuon kahden viikon kokeiluerän ostaa.

minä
Hei!en löydä enää valion sivuilta ravintoainelaskuria, onko sivu poistettu käytöstä!?harmi jos on oli niin selkeä sivu ja tykkäsin käyttää sitä.kiitollinen vastauksista!!!

Yhteistyössä