Muita jotka viihtyvät kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinjuska

Jäsen
18.01.2008
80
0
6
Itse olen sellainen kotikissa,tykkään olla kotona ja touhuta kotihommia,ulkoilla naperon kanssa jne.En ole ikinä ollut mikään menijätyyppi.Mies taas on aikalailla päinvastainen,mutta vastakohdathan täydentää toisiaan enkä ole kokenut sitä mitenkään haittana suhteelle.Haluaisin vain mielenkiinnosta tietää että onko muita jotka ei tarvitse koko ajan jotain ohjelmaa ja menoja vaan jotka nauttivat kotona olosta ja kiirettömyydestä.Tuntuu nykyään olevan jotenkin muotia että kalenteri on täynnä milloin mitäkin kissanristiäistä ja siihen vedoten ei tuttavat muka sitten ehdi koskaan kahville tai näkemään muutenkaan..Aloin vain miettiä tätä asiaa ja aloitin sitten tällaisen aiheen,toivottavasti herättää jotain ajatuksia =)

Mä en kovin kiireinen ole sen suhteen että ois paljon menoja.Toisinaan tykkään touhuilla paljonkin kotona ja sit vaan köllötellä tyttö kainalossa..se on ihanaa :heart: Mut jos mä oon toista päivää kotona niin sit alkaa seinät kaatua päälle.Johonkin pitää aina päästä edes käväseen,edes kauppaan jossei muuta =)

mä kans viihsyn, mutta kuyopus täyttää syksyllä kolme joten töihin meno on edessä.. mielenkiinnolla odotan kyllä uusia haasteita työelämässä mutta kyllä olisin mielelläni ollut vielä kouluikään asti kotona lasten kanssa.. harmi kun kotihoidon tukea ei saa kun 3vuotta per lapsi...

Itse en koe olevani yksinäinen vaikka ehkä jonkun toisen mielestä olen juuri sitä =) En ole mikään erakko sentään,minulla on pari kaveria joita näen välillä,käyn paikoissa ja ihmisten ilmoilla,tulen toimeen vieraittenkin ihmisten kanssa enkä pelkää kohdata ihmisiä,mistään sellaisesta minun tapauksessa ei ole kyse.Mutta koen että kotona on hyvä olla,tykkään siivoilla,leipoa,ulkoilla,laittaa pihaa kesällä ym.Tuntuu välillä että nyky-yhteiskunnassa tällainen ihminen on jopa vähän outo..

:wave: täällä myös kotona viihtyjä :) Monta päivää saattaa mennä etten muuta kuin kaupassa käyn.Tykkään siivoilla ja sisustaa ja oikein ootan innolla että pääsee pihahommiin keväällä.

Täällä myös kotonaviihtyvä =) Tykkään kyllä käväistä myös ruokakaupassa, viedä lapsia kerhoon ym lasten- ja kodinhoitoon liittyvää. Mutta kylässä en tykkää käydä, enkä tehdä pitkiä shoppailu- ym kierroksia. Joistain vieraista nautin, mutta en erikoisemmin pidä kutsujen järjestämisestä.

Mukava huomata että meitä on muitakin =) ! Välillä kun nähdään jonkun kaverin kanssa niin se kertoo ummet ja lammet mitä kaikkea on tehnyt ja missä käynyt ja kun sitten kysyy että no mitäs sinulle niin tulee vähän välillä nolo olo kun vastaan että mitäs minä,kotona ollut enkä juuri missään käynytkään..Vaikka mitäs sitä muille selittelemään,pitäkööt tylsänä ;)

Yhteistyössä