Muita jotka tarvitsee rauhoittavia silloin tällöin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huiiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huiiiii

Vieras
Olisko kohtalotovereita, jotka tarvii ajoittain avuksi rauhoittavia lääkkeitä? Mitä valmistetta otatte ja millaisissa tilanteissa?

Itse joudun valitettavasti ottamaan n. 1-2 krt/ vko... Pieniä annoksia onneksi! Ahdistus/tilannekohtainen pelko syynä... :( Pyllystä mutta muutakaan en osaa ratkaisuksi.

Tarvisin varmaan, mutta ei ole. Joku ihan pienikin juttu esim. pitää soittaa aamulla jonnekin koska unohdin sanoa jotain tärkeää saa tosi ahdistuneeksi. Rintaa puristaa, ahdistaa. En nuku, en pysty tekemään mitään, ennen kun saan sen asian tehdä mitään. Sen jälkeen syvä helpotus ja rauha.

Olen yrittänyt psyykata noita kohtauksia pois ja keskittyä muuhun, mutten pysty.

Otan silloin tällöin puolikkaan Opamoxia. Joskus on vaan selittämätön ahdistus, vaikka elämä on ihan raiteillaan. 100 kappaleen purkki kestää kuitenkin vuosia.

Mä testaan nyt luontaistuotteena saatavaa rauhoittavaa nimeltään Relaxor Forte. Saa nähdä toimiiko, ainakin Yliopiston apteekki suositteli. Aikaisemmin on ollut joskus mm. diapameja. Ohimeneviin ärtymys/stressitilanteisiin olen tarvinnut.

Yhteistyössä