N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy::wave: vain 180? |O
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:2 vuonna sain n.500? ja nyt tuli palautuksia kun olin vaihtanut verokortin sosiaalietuuksien kortiksi.
En tiennyt ennen että sellainen on edes olemassa!:ashamed:
Täältä tuon tiedon sain, ihmeellistä että kela ja verotoimisto ei neuvo ihmisiä tuossa asiassa!
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh:ai siis jos ei oo hommanu tota sosiaalietuuksien korttia, niin joutuu maksamaan enemmän veroja? tosi vitun kiva kun oon tässä puol vuotta jo ollu äitiyslomalla...
Perustele!Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ettekö te vieläkään usko, että mätkyjä tulee VARSINKIN silloin, jos veroprosentti on liian suuri???
Alkuperäinen kirjoittaja Häh??:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:2 vuonna sain n.500? ja nyt tuli palautuksia kun olin vaihtanut verokortin sosiaalietuuksien kortiksi.
En tiennyt ennen että sellainen on edes olemassa!:ashamed:
Täältä tuon tiedon sain, ihmeellistä että kela ja verotoimisto ei neuvo ihmisiä tuossa asiassa!
Mikä tää on ja kuka saa????
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ettekö te vieläkään usko, että mätkyjä tulee VARSINKIN silloin, jos veroprosentti on liian suuri???
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ettekö te vieläkään usko, että mätkyjä tulee VARSINKIN silloin, jos veroprosentti on liian suuri???