Muita, jotka piilottelee vauvamahaansa niin pitkälle kuin voi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silja

Vieras
Oon onnellinen raskaudestani ja ylpeä siitä, mutta koska asun pienellä paikkakunnalla jossa riittää paskanjauhajia, niin yritän piilotella vauvamahaani niin pitkälle kuin mahdollista.
Ekassa raskaudessani paljastin mahani vasta viikolla 26. Tässä tokassa ei ole mahdollista nuin pitkään pitää salassa, koska maha on jo nyt melko iso ja viikolla 16 mennään.
Kun lähden eri paikkakunnalle niin siellä liikun kyllä normaaleissa vaatteissani, jotka ovat ihonmyötäisiä,mutta muuten panen päälleni jonkun ison hupparin tai t-paidan.
En tiedä mitä pelkään. Jotenkin kai ajattelen että ihmisten juoruilut saa aikaiseksi jotakin pahaa, joten sen takia en halua kaikille paljastaa raskauttani :/

varsinaisesti en piilottele, mutta en myöskään ole kertonut vielä monellekkaan.. jos suoraa on kysytty, oon myöntäny.
ekan aikana kerrottiin aika myöhään, tokan melko aikasi ja tää kolmas... myöhään koska nyt vko 32 ja vieläkään ei läheskään kaikki tiedä. :D

Minä "peittelin". Työkaverit sai tietää mun raskaudesta vasta kun jäin sairaslomalle viikon 27 paikkeilla ja silloinkin kun joku niille sen kertoi. Itse en asiasta mitään sanonut, pidin löysää collegepuseroa päällä ja se peitti mahan niin hyvin. Oli muuten ihan firman oma paita, oli vaan niin reilu.

Mä en halunnut missään tapauksessa korostaa sitä mahaa, kun en halunnut ihmisten huomiota, minusta oli kiusallista, kun ihmiset huomasi mun mahan, en itsekään siitä pitänyt missään vaiheessa raskautta.

eipä o ollu tarvetta piilotella ku kuljin omissa vaatteissa lapi raskauden eikä vauvan synnytyäkää kovinka moni tienny(siis sellasia ku näki paljonki)kysyivät sit tyhminä et mist toi o tullu =)

Yhteistyössä