Muita jotka lintsaa taloyhtiön pihatalkoista aina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä teen pihatöitä ennen talkoita ja muutoinkin aktiivisesti,mutten osallistu talkoisiin ihan siitä syystä etten jaksa sitä sosiaalisuutta ,ei kiinnosta ihmiset.

En ikinä. Oikeasti harmittaa, jos joskus on menoa niin että ei pääse osallistumaan. Suurin osa naapureista on ihan ok tyyppejä ja harvemmin tulee juteltua muuta kun säästä, joten pihatalkoot on ihan mukavia kuulumisten vaihtamis- tapahtumia.

en ole tahalleni lintsannu mutta jos ne järjestetään arkena klo:16 niin en aio osallistua koska ei kerkee.
No täs asuu pääasiassa eläkeikäisiä joilla ei ole kuin aikaa, niin siks ne varmaan on tuohon aikaan.

eniten ärsyttää että tämän taloyhtiön piha koostuu lähinnä kaikenmaailman mammojen kukkaistutuksista ja niistä sun näistä asetelmista minkä ylläpitämisessä on ihan hemmetisti työtä! Ja minä kun luulin että kerrostaloon muuttamalla ei tartte olla pihaa raappimassa... mun mielestä nurmikko olis riittävä ja pari puskaa, nurmikonleikkuunkin hoitaa huoltoyhtiö.

:wave: Itse asiassa olisin oikein mielelläni mukana puuhaamisessa, mutta muu porukka ei oikein innosta...valitan. Ja turhaa hommaahan se tuntuu olevan kun piha on siisti päivän, jos sitäkään, ja sen jälkeen raggarit sotkevat uudella innolla...

Olettepa te laiskoja. Meillä ei edes ollut talkoita ja silti vietin tänään 1,5 tuntia haravoiden lehtiä taloyhtiön yhteisiltä alueilta. Ei niitä talkoita kuitenkaan niin usein ole että niitä varten jaksaisin piileskellä.

Me maksetaan vastikkeessa paljon huoltoyhtiölle ja isännöitsijälle, en keksi miksi pitäis vielä duunit tehdä itse. Pihatalkoissa mammat juo bisseä ja juoruaa, eiopä siellä juuri kukaan mitään erityistä duunia näytä tekevän, ei niin että siellä oliskaan mitään hommaa, lasten leikkialueen siivoiusta lähinnä--> paikka jota en itse käytä.

meidän yhtiössä on just käynnissä talkoot. tosi yllättävää, ettei naapurin laiska ämmä viitsi osallistua, vaikka sen mies on paikalla.

menisin jos voisin, mutta olen selkäni takia täysin liikuntakiellossa

Olettepa te laiskoja. Meillä ei edes ollut talkoita ja silti vietin tänään 1,5 tuntia haravoiden lehtiä taloyhtiön yhteisiltä alueilta. Ei niitä talkoita kuitenkaan niin usein ole että niitä varten jaksaisin piileskellä.

Mulla ei ole kyse laiskuudesta..pikemmin siitä, ettei tässä talossa ole hyvää henkeä..ongelmatapauksia enemmän kuin tarpeeksi jne. Iso talo jossa porukkaa tulee ja menee. En edes halua tutustua ihmisiin jotka möykkäävät ja sotkevat rappua ja pihapiiriä. Olen ns. poterossa...odotellen muuttomahdollisuutta.
Piha on muutenkin todella ankea ja siellä on teollista ilmastopinnista johtuva humina jonka vuoksi siellä ei tule vietettyä aikaa kuin todella harvoin, muutama hetki kun kuopus haluaa keinua. : /

[QUOTE="juuli";22250648]Me maksetaan vastikkeessa paljon huoltoyhtiölle ja isännöitsijälle, en keksi miksi pitäis vielä duunit tehdä itse. Pihatalkoissa mammat juo bisseä ja juoruaa, eiopä siellä juuri kukaan mitään erityistä duunia näytä tekevän, ei niin että siellä oliskaan mitään hommaa, lasten leikkialueen siivoiusta lähinnä--> paikka jota en itse käytä.[/QUOTE]

Joo no, täällä huoltoyhtiö ei taas tee pihalle mitään (muuta kuin roskien lakaisua )..en ymmärrä miksi asukkaiden pitäisi hoitaa hommat ja siihen päälle maksaa isot vuokrat.

No en ole ikinä ollut. Mies ja lapset kyllä. Se ei ole ensinnäkään pakko. En mene, vaikka oliskin vapaapäivä. Se ei saisi olla mikään mittari, että jos menee, on kunnon asukas, jos ei mene, on lusmuileva paska.

Ei ihan osunut kohdalle, asun Länsi-Tampereella :D :D :D

Olisi kiva päästä itsekin juoruilemaan. Onneksi mies on aina tunkemassa nenäänsä muiden asioihin, kuulen sitten juorut häneltä :D

[QUOTE="juuli";22250648]Me maksetaan vastikkeessa paljon huoltoyhtiölle ja isännöitsijälle, en keksi miksi pitäis vielä duunit tehdä itse. Pihatalkoissa mammat juo bisseä ja juoruaa, eiopä siellä juuri kukaan mitään erityistä duunia näytä tekevän, ei niin että siellä oliskaan mitään hommaa, lasten leikkialueen siivoiusta lähinnä--> paikka jota en itse käytä.[/QUOTE]

näin juuri! Meidän pelkkä vastike on likemmäs 300e et.. ja täs talos noi vanhukset omakustanteisesti istuttelee pihoihin kukkia sun muita niin mun mielestä se on heidän vastuulla ne huolehtia.

täs taloyhtiös asuu 1 lapsiperhe meidän lisäks ja olis ihan mukavaa et näistä yhtuiövastikkeista liikenis vaikka uudet hiekat hiekkalaatikkoon ja siihen pressu jottei kissit käy kusella ja paskalla ja et keinut vois uusia kun ne on melkein läpiruosteessa. Nykyisin hiekkalaatikos on lähinnä soraa muistuttavaa " hiekkaa"

Uusimmat

Yhteistyössä