Muita jotka jännää mensujen alkua tänää tai huomenna? =)

Mulla on jännät paikat. Minulla on kiertopäivä 35 tänään, mutta mulla on ollut aika epäsäännölliset kuukautiset pitkään. Kaikenlaisia oireita on, mutta osa tuntuu ihan tavallisilta menkkaoireilta. Sain haamuplussan pari päivää sitten Pregent Stickillä, mutta luulen, että se tuli jotenkin vahingossa. Viiva tuli minun mielestäni silloin, kun oli kulunut jo se 5 minsaa, minkä sisällä tulos pitäisi lukea.

Onnea Sulle ja toivotaan, että tärppäis ;)

Ja kerrotaan sitten miten kävi!
 
Täällä myös jännäillään....mulla on nyt 28/28 ja toinen yrityskerta meneillään... pillerit siis lopetin pari kuukautta sitten ja edelliset kuukautiset tuli normaalisti ja oikeana päivänä..
Nyt ei ainakaan vielä ole alkanut...saa nähä miten käy...tietenkin sitä toivotaan ettei ne alkaisi..kaikenlaisia oireita on täälläkin jo ollut...toivottavasti sitä pääsisi testailemaan parin päivän päästä... =)
 
juu niitä oireita täälläkin... voi olla että kuvittelen osan koska vauva ois nii toivottu =)

Mulla ois tänään kp26/27, säännölliset aina olleet...

Kummallista kuvotusta ja ripulia oli vähän ja oksentanu kerran... sit haistan kaiken muka tarkemmin :D
 
Dee
Viime viikon perjantaina tein ekan (nega)testin mammaksin herkällä-tänä aamuna toisen kerran ja sinneppä tupsahti hailakkaakin hailakampi haamu :heart:
Onnea Helmelle & toivotaan ihan kaikille pikaisia plussia =)
 
Onnea Helmi!! :D
Ite täällä vielä jännäilen (varmaan turhaan)... eli mulla on nyt 29/28 eikä vielä oo ainakaan alkanut...ihan vain pikkusen on tullut haaleaa punaista väriä paperiin ku kävi vessassa..ja sitäki iha vähä eikä mitää muuta...jännäilenkö tässä turhaan?? mulla on vähän ollu alamaha kipeä (muutaman kerran kirpassu) ja eilen oksetti töissä tosi paljon...koskaan ennen mua ei oo ennen kuukautisia oksettanu... pitää varmaan tässä vaan odotella sitä tätiä kylään eikä toivoa liikoja.... :/
 
LUOMUNEITO
tääläki yks jännäilijä :wave:
mulla tännään kp 29/30. oireita on jonkuverran, mutta kuviteltuja ehkä :ashamed: vauva olis tosiaanki toivottu :eek:
testin ostin tännään ja huomenna sitten aamupisusta katellaan, että mitä näyttää :D

plussa onnea kaikille jännääjille =)
 
Ai niin, voi kökkö, sulla alko ne menkat :/
Mullakin oli olevinaan jotkut menkan tyyliset viime viikolla,mutta eipä ole noin niukkoja ollut sitten ties miten pitkään aikaan. Menee varmaan vuosien taa. Jotain ihme hormoonihäikkää kait, tai sitten mun kroppa on muuten ihan sekasin tästä jännäämisestä, se kun on aina reagoinut kaikkeen tällaseen. Vauvakuumekkin kun on jo niin kamala, että meinasin tänään ostaa turvaistuimen |O :ashamed: :D

Ja Helmi, paljon onnea :heart:
 
LUOMUNEITO
mulla tänään kp 30/30 ja testasin just negan :'(
oireet jatkuu ja tänä aamuna ilmesty uus- etovaolo :x
kirvestä en siis heitä vielä kaivoon =) parin päivän päästä testaan uuestaan, jos menkat ei ala.

mukavaa ko meitä on useampia nasuliini ;)
 

Yhteistyössä