Muita jotka ei vaan saa väriä pintaan?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Miksi mä en rusketu, vaikka vietän melkein koko kesän ulkona? Niin väärin :( Vielä kun vanhemmat ja sisko on sitä tyyppiä, joka ruskettuu kun vaan näkeekin auringon, niin ÄRSYTTÄÄ!!

Mä kuljen yleensä huhtikuusta lokakuulle lyhythihaisissa, jos ei sentään ihan pakkasta ole, ja onnistun saamaan alakäsivarsiin ihan pikkuisen väriä "loppukaudesta", muuten ei ollenkaan... Olisi kiva käyttää hameita ja capreja ilman paksuja sukkiksia, mutta nolottaa, kun sääret on ihan sinisenvalkeat :headwall: Siis vielä loppukesästäkin, vaikka viiletän omalla takapihalla ja mökkeillessä vähissä vaatteissa koko ajan. Ei auta auringonotto, ei voiteet, ei itseruskettavat, niistä tulee hyvällä tuurilla keinotekoisen oranssi sävy, joka lähtee pois erittäin nopeasti...

No mä rusketun tosi hitaasti, mutta toisaalta en pala niin helposti, kuin mun mies, joka ruskettuu nopeasti.

Mä oon aatellut, että mulla on tämmönen valkea iho ja saa ollakin. Ja kyllä käytän lyhyitä hameita ja shortseja. Eikä mua nolota, enkä sano ihoani sinivalkeaksi, vaan norsunluunvalkoiseksi.

Oikeastaan vältänkin ruskettumista nykyisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Eikä mua nolota, enkä sano ihoani sinivalkeaksi, vaan norsunluunvalkoiseksi.

Norsunluunvalkea iho ei ole samanlainen kuin sinivalkoinen... On mullakin norsunluunvalkeita kavereita. Ne on tummempia kuin minä... :(

No ole sinivalkoinen! Saat olla. Ja saat kyllä käyttää shortseja ja hameita. Kato joillain on paljon melaniinia ja joillain on tosi vähän. Ei nykyisin kuulu ihmistä arvostella sen perusteella, eikä kenenkään tarttee sävyänsä hävetä.

Meillä neiti on samanlainen. Vaikka olisi koko päivän kesällä pihalla, niin ei vain rusketu. Aina sama vitivalkoinen ihon väri vuodenajasta riippumatta.
Toukokuun lopulla taas motkotan pojalle, että vois paremmin pestä kätensä ja naamansa tulleessan ulkoa sisälle. Joka vuosi aina sama vastaus "Äiti, kun tää lika ei vain lähde irti!" Eli ruskettuu heti, kun aurinko alkaa kunnolla paistamaan. Loppukesästä muistuttaakin jo sitten ihan ruskeaa kahvipapua.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Miksi mä en rusketu, vaikka vietän melkein koko kesän ulkona? Niin väärin :( Vielä kun vanhemmat ja sisko on sitä tyyppiä, joka ruskettuu kun vaan näkeekin auringon, niin ÄRSYTTÄÄ!!

Mä kuljen yleensä huhtikuusta lokakuulle lyhythihaisissa, jos ei sentään ihan pakkasta ole, ja onnistun saamaan alakäsivarsiin ihan pikkuisen väriä "loppukaudesta", muuten ei ollenkaan... Olisi kiva käyttää hameita ja capreja ilman paksuja sukkiksia, mutta nolottaa, kun sääret on ihan sinisenvalkeat :headwall: Siis vielä loppukesästäkin, vaikka viiletän omalla takapihalla ja mökkeillessä vähissä vaatteissa koko ajan. Ei auta auringonotto, ei voiteet, ei itseruskettavat, niistä tulee hyvällä tuurilla keinotekoisen oranssi sävy, joka lähtee pois erittäin nopeasti...

Kokeile itseruskettavia, niillä saa sääriin väriä, että kehtaa mennä rannallekin jopa ilman että ihmiset alkaa vaatia sua pistämään pitkätkalsarit kun sääret häikäisee ne loistollaan

Mä olen väritykseltä "lumikki"...rusketun joo, mutta tosi tosi hitaasti, ja myönnän olevani hieman turhamainen ja käyn joka kevät ottaan alkustartin 5x solariumissa koska sääret näyttää paremmilta mekoissa ruskettuneena/päivettyneenä :D

Mä saan väriä- mutta se on aina punaista :D

Tälläset pisamanaamat tuppaa yleensä palamaan herkästi. En harrasta muutenkaan auringossa oleilua yhtään liikaa. Ihosyöpä ei houkuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä olen kalkkilaivan kapteeni, jos hiukan saa väriä niin se näkyy pisamina tai palamisena.
Ruskeeks itteeni en saa :headwall: :headwall:

Sama vika meikäläisellä! :snotty:

Samoin mullakin. Just huomasin, että tän päivän saldona on kärähtäneet käsivarret ja kuumottava naama.:(

Yhteistyössä