Muita, jotka ei tule työkavereidensa kanssa toimeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minua ahdistaa joka aamu seuraava työpäivä, koska en oikein tule lähimmäisten työkavereideni kanssa toimeen. He ovat kaikki aivan erilaisia persoonia kuin minä, ja koska minä olen kiltti ja arka, minua alistetaan ja pompotetaan mielin määrin. Enkä saa sanotuksi mitään vastaan, ilman että pillahtaisin itkuun. Olen aivan naatti jokaisen työpäivän jälkeen, vaikkei työpäivä sinänsä olisi ollut erityisen uuvuttava.

Kenelläkään muulla kokemusta ei-niin-riemukkaasta työyhteisöstä?

sulla varmaan kannattais ryhdistäytyä. sanoa joskus vastaankin jos se ei kuulu sun toimenkuvaan tai on toisen työntekijän tehtävä. kyllä se on paljon itsestä kiinni pompotellaanko. missä tilanteissa tulee tätä ilmi.

samalla allalla olen. opiskelija tosin vielä.

Entisissä työpaikoissani olen ollut pidetty ja tullut lähes kaikkien kanssa toimeen, ilkeitä päällepäsmäreitä lukuunottamatta, vaikka olenkin hiljainen. Tykkään jutella kahden kesken ihmisten kanssa, mutta ryhmissä harvoin avaan suutani, ellei ole kyse kevyestä keskustelusta. Tähän nykyiseen työpaikkaani vain on sattunut niin "kummalliset" ihmiset, että useimpien kanssa on vaikeuksia. Työyhteisömme on melko suuri, eli näiden kaukaisempien kanssa tulen kyllä hyvin toimeen, mutta niiden, ketä päivänmittaa näen eniten, en. Lähimmistä työkavereista osan kanssa tulen jotenkuten toimeen olemalla kieli ruskeana päivästä toiseen. Työkavereistani suurin osa on aika negatiivisia persoonia, ovat asiakkaillekkin ilkeitä. Toiset ovat hirvittävän itsetietoisia, kaikkitietäviä, ja heidän varpailleen ei todellakaan kannata astua.

Minä. Yksi on silikonitissinen ja botoxhuulinen viinatrokari, yksi puolihullu suurperheen äiti, joka kaakattaa vain lapsistaan, yksi on semmonen diipadii heebo, jolle jokainen työpäivä on se ensimmäinen työpäivä, yksi on sairas pilkunviilaaja, joka viilaamisellaan saa järjen lähtemään päästä. Ja se yksi on suuriääninen ämmä, jonka jutut saa mun myötähäpeät. Esim. "ois se kauheeta, jos ois joku vaikka lesbo tai semmonen muutn vinksahtanut"

[QUOTE="vieras";22966533]Minä. Yksi on silikonitissinen ja botoxhuulinen viinatrokari, yksi puolihullu suurperheen äiti, joka kaakattaa vain lapsistaan, yksi on semmonen diipadii heebo, jolle jokainen työpäivä on se ensimmäinen työpäivä, yksi on sairas pilkunviilaaja, joka viilaamisellaan saa järjen lähtemään päästä. Ja se yksi on suuriääninen ämmä, jonka jutut saa mun myötähäpeät. Esim. "ois se kauheeta, jos ois joku vaikka lesbo tai semmonen muutn vinksahtanut"[/QUOTE]

Kuulostaa hyvältä, etenkin toi silikoonitissi. Meidän työpaikalla on vaan lattaperseisiä tätejä, jotka kuvittelee olevansa jotenkin hyvännäköisiä ja sexyjä.