Muita, jotka ei tahdo ilokaasua synnytyksessä?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"JAAHAS"
Kyllä mä esikoiselta ilokaasun avulla sinnittelin pitkään ja se oli toimiva. Kyllä mä mieluummin ilokaasua käyttäisin kuin niitä huumepiikkejä joita ne kunnon puudutteet on! Toki niitäkin on käytetty mut outoo että ei vois muka ilokaasua käyttää mut vaarallisemmat myrkyt käy :O

Jännä, että monella on noin huonot kokemukset ilokaasusta. Mun pää oli kyllä paljon selkeämpi tokassa ilokaasusynnytyksessä kuin ekassa ilman mitään apuja -synnytyksessä, jossa tunsin itseni välillä poissaolevaksi ja kivut olivat sitä luokkaa, että olisin juossut pois jos olisin voinut. Huonoa oloa ei tullut missään vaiheessa ilokaasun kanssa enkä myöskään tuntenut oloa känniseksi. Se varmaan johtui siitä, että kätilö osasi ohjeistaa kaasun käytön oikein ja salli sen vain supistuksen tullessa.
Ei mullakaan tullu huono olo eikä känninen. Se tehosikin aikas hyvin kunhan tajusin kunnolla sen käytön kätilön opastuksella. Sitten osasin itse ottaa oikeassa kohtaa.

"mö"
Mä en muuta tarvinnukkaan kuin ilokaasua, kolmannessa synnytyksessä vanha kokenu kätilö anto vetää sitä alusta loppuun asti ja oli meinaan ihan sairaan hauskaa :D Käänsi vaan välillä hapelle, mut en mä sitä ite siinä "huppelissa" huomannu ...

Neljännessä synnytyksessä olikin sellanen nuori tiukkis kätilö ja en saanu ku ihan pienet siemasut eka, noh sainhan mä lopulta tahtoni läpi ja kunnon imasut sitä vetelin lopulta :)

Mä otin ekassa synnytyksessä -ja oksensin. Tokassa kieltäydyin siihen saakka kunnes kivut alko oleen sitä luokkaa että jotain oli saatava. Muutaman henkäyksen jälkeen meinasi oksennus lentää, joten ilokaasut jäi sitten mun osalta siihen :x Mies ei tajua miten mä en kestä ilokaasua...

K-SKS ei oo kummassakaan synnytyksessä tarjottu, ei edes 2. kun anelin edes jotain kun lääkäri ei kerennyt tulla antaa spinaalia :D Sain sentään puudutteen. Ja senkin vain toiselle puolelle kohdunsuuta. Mutta ei se syntymättä jääny :D

Yhteistyössä