Muita jotka ei saa unta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dongxi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dongxi

Jäsen
22.04.2010
570
0
16
Vähitellen alkaa tuntua siltä että vois alkaa nukuttaa...
Oma moka kyllä kun en laittanu kelloa soimaan ja nukuin kahteentoista päivällä. Mieskään ei herättäny, ehkä se pelkäs että syöksen tulta. :laugh: Niin olisin varmaan tehnykin. :whistle:

Huomisaamusta tulee raskas, onneksi on vapaata koko päivä.

Mites muut unettomat? :xmas:

Täällä yksi..tosin mun valvominen on ihan systemaattista nykyään. :D
Vauva menee yöunille viimeistään 20-21 ja herätään kymmenen ja kahdentoista välillä aamulla, paitsi tänään herättiin kahdelta.. :saint:

Loser minä. :D

Kyllä mullakin tulee valvottua myöhempään kuin ennen, opiskelut kun ajoittuu iltapäiviin, mutta tällainen valvominen on jo liikaa. :D

Ehkä unen tuloa helpottais se, että menis makuuhuoneeseen ja lukis vaikka kirjaa sensijaan että ois olohuoneessa koneella ja neulois. :whistle:

Täällä yhä...pitäis ottaa itteäni niskasta kiinni.

Inhoan vaan mennä sänkyyn pyörimään jos ei nukuta, alkaa ahdistaa kun tarpeeksi kääntyilee ja vääntyileee. Eikä uni tuu ennenko on menny ohi epätoivon pisteen. :stick:

Jess, yökukkujia. Mun taas ei tee mieli mennä nukkumaan, kun en viitsi herättää miestä, se heräisi kuitenkin mun sänkyynkömpimiseen ja sen pitää jo alle tunninpäästä kuitenkin herätä kokonaan, että se ehtii töihin. Sitten tekee myös mieli valvoa se hetki, että ehdin pussailla sitä ennenkuin se lähtee. Ja vaikka laittaa kahvit ja eväät valmiiksi, että se voi lekotella sängyssä vartin pidempään, mulla kun on kuitenkin huomenna vapaata, eli ihan sama jos valvon.

"Inhoan vaan mennä sänkyyn pyörimään jos ei nukuta, alkaa ahdistaa kun tarpeeksi kääntyilee ja vääntyileee. Eikä uni tuu ennenko on menny ohi epätoivon pisteen. "
I know thT FEELING. mulla ollu kesän jälkeen liian usein unettomia öitä, syitä en tiedä itsekkään mutta se "epätoivon"v fiilis on KAMALA!!

Mulla alko unettomuus n.15 veenä. En osaa nukahtaa ja siihen nukahtamiseen menee vähintään kaksi tuntia aikaa. Kuhan nukahdan,säpsähtelen hereille tunnin välein ja pyörin ja haen unta uudelleen. Kärsin vaivasta 10 vuotta, kunnes sekosin ja menin itkien tk:hon, että jos en nyt saa apua tähän niin ammun kuulan kalloon!! Sain rauhottavat illaksi ja niitä syönyt pari vuotta jo joka ilta ja saan nukahdettua tuntiin ja nukun aamuun asti melkein aina. Ei ole stressiä tai masennusta, en vaan osaa nukahtaa..

Kerran valvoin kolme vuorokautta putkeen nukahtamatta ja siinä alkoi olla jo melko jännät fiilikset ja epätodellinen, "ohut" olo.. Piti mennä sairaalaan, missä lääkkeillä laittovat uneen ja nukuin 13h putkeen siellä päivystyksessä!! :laugh:

Yhteistyössä