muita, jotka ei oo älynny ostaa lapselleen kesäksi vaatteita!

  • Viestiketjun aloittaja myöhästelijä
  • Ensimmäinen viesti
myöhästelijä
Oon ostanu kaiken maailman collegehousuja ja paitoja, mutta en esim. ohuesta kankaasta olevia pitkiä housuja. Onneksi kaapista löytyi yhdet sortsit pojalle jalkaan. Meinasin h&M:ltä äsken tilata mutta kaikki cargohousut tms. jo menneet pojan koossa. Samaten moni muukin vaate... huoh! On vähän julmaa pukea hoitoon päälle paksua collegepukua jos/kun on näin kuumat kelit.
 
vieras
Empä ole itsellenikään älynnyt sen enenpää katsella kuin ostella kesävaatteita :( Kai kuvittelin, että farkuilla ja neuleilla mentäisiin jonnekin juhannukseen asti....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Olen vaatekaupassa töissä ja tänään myytiin valtavat määrät puuvillahousuja, shortseja, t-paitoja...Huomasi ihmisten heränneen, että se kesä tulee sittenkin :)
Kaupoissa ei varmaan oo enää ens torstaina mitään jäljellä...meinaan pääsen silloin vasta kaupoille. Tarkoitus oli mennä nyt keskiviikkona, mutta yllättäen lapsi sairastui.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Olen vaatekaupassa töissä ja tänään myytiin valtavat määrät puuvillahousuja, shortseja, t-paitoja...Huomasi ihmisten heränneen, että se kesä tulee sittenkin :)
Kaupoissa ei varmaan oo enää ens torstaina mitään jäljellä...meinaan pääsen silloin vasta kaupoille. Tarkoitus oli mennä nyt keskiviikkona, mutta yllättäen lapsi sairastui.
Ihan varmasti on, tavaraa tulee ainakin näihin ketjuliikkeisiin monta kertaa viikossa :)
 
bb
Täällä taas tuli huomattua että olen ostanut liiaksikin kesävaatetta.
20 t-paitaa laskin pojalle, puhumattakaan neljistä sandaaleista, muutamista lenkkareista ja sortseista, capreista ja cargoista.
Mutta on muuten tässäkin muuten ongelma kun lähtee ulos niin ei tiedä mitä laittas kun on niin paljon mistä valita.. :LOL:
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Olen vaatekaupassa töissä ja tänään myytiin valtavat määrät puuvillahousuja, shortseja, t-paitoja...Huomasi ihmisten heränneen, että se kesä tulee sittenkin :)
Näytti olevan Lindexilläkin tänään kiirettä kantaa uutta kesävaatetta esille, kun hyllyt ja pöydät tyhjeni.. :D
 
Vierasmä
Joka vuosi meille tulee sandaalien osto yllätyksenä. Ei älyä varautua, vaikka hyvin tietää, että niitä tarttee sit yhtäkkiä. Ku ei nuo viimevuotiset enää sovi jalkaan.
 
no mulla oli ko. ongelma huhtikuussa välikausivaatteiden kohdalla. Yritin eteläsuomesta ostaa vk-haalaria ja tykötarpeita, ei juuri missään enää myytävänä. Eikä tytöille just collegehousuja tai paitoja. Oli kyllä legginsiä ja rimpsumekkoa ja ties mitä muuta pitsihörhelöä...
 

Yhteistyössä