muita, jotka ei oo älynny ostaa lapselleen kesäksi vaatteita!

  • Viestiketjun aloittaja myöhästelijä
  • Ensimmäinen viesti
+
meillä on ostettu kesävaatteet jo viime loppukseän alesta,on mitä laittaa päälle sitten kun kesä tulee ja shortseja tarvitaan.onneksi osa viime vuotisiakin mahtuu..ja tänään lindexiltä tarttui muutama t-paita kaappiin odottelemaan kesää
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:
Joka vuosi meille tulee sandaalien osto yllätyksenä. Ei älyä varautua, vaikka hyvin tietää, että niitä tarttee sit yhtäkkiä. Ku ei nuo viimevuotiset enää sovi jalkaan.
No sandaalit meillä on =) ostettiin ne samalla kun lenkkarit jo kolmisen viikkoa sitten. Kun ei pojalla ollut kuin talvisaappaat ja kumpparit.
 
ap
Lisäänpä vielä, että mielelläni ostaisin alesta seuraavaa vuotta varten, mutta esikoinen kyseessä niin en osaa yhtään arvioida mitä kokoa pitäisi milloinkin ostaa. No nyt välikausiasun keväällä ostin kokoa 92, jotta luulisi vielä syksyllä mahtuvan.
 
tänään
Kävin hakeen tytöille tänään t-paitoja x 4, ohut pitkähihainen x 2 , hameita x 2, vajaa mittaisia kangashousuja x 2 ja itelle bikinit ja kaikki maksoi 55e!

Vielä pitäis kyllä käydä jotain hakeen lisää, alesta olen löytänyt jo aika hyvin keväällä, kun olivat laittaneet kesävaatteita myyntiin -70%.
 
Tästä ketjustahan tulee ihan paniikki, että kesävaatteet loppuu kaupoista kohta...!
Meillä ei pojalla ole sandaaleita, vain lenkkarit ja kesäisiä housuja tarvitsee myös ja jonkun hupparin ja kesäisemmän takin. Tytöllä on aika hyvin kaikkea. Poika on vain kasvanut viime kesäisistä kaikista kengistä ja vaatteista ulos. Mutta se kenkäpuoli mua harmittaa erityisesti, kun joutuu lenkkareissa kulkemaan. Mutta sunnuntaina tarkoitus mennä kauppaan.
 
Mulla oli isommalle tytölle mekkoja ja hameita vaikka kuinka paljon.. sitten tänään huomasin, että mulla ei ole sille muita kenkiä kun addun mustat lenkkarit.. ei oikein passaa mekkojen kans, niin piti äkkiä aamusta lähteä kenkäostoksille. Onneks sieltä jotkut kengät löyty.
 
Beep
Eiköhän noita kuteita nyt myydä pitkin kesää, tai tietysti jos ihmiset hamstraa nekin, niinkun ruuatkin. :D

Tein inventaarion. Isommalle on 18 t-paitaa, 8 shortsit ja pienemmälle n. puolet vähemmän, mutta halusikin heti t-paidan pois kun ei ollut hihoja. :D Sandaaleja ehkä vois ostaa vielä.
 
pikkupiikkis harmaana
Meillä onneksi on jotakin, kun ostan kirppareilta vääränä kautena ja olen vähän onnistunut ostamaan viime kesän aleista.

Tänään oli viime vuoden vaatteet päällä, trikoocaprit on vaan vähän lyhemmät kuin viime kesänä, ja ovat tän talvikaudenkin toimineet päiväkodin jumpan housuina. T-paita oli viime vuonna vähän pitkä, nyt sopivampi.
 
nalkuttava talonmies
vastahan ne kesämallistot tulivat juuri kauppoihin. Nettikaupoissa on mielestäni ollut tosi heikot valikoimat esim shortseja.

Tosin mä kyllä ostin viime kesän alesta suurimman osan jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
vastahan ne kesämallistot tulivat juuri kauppoihin. Nettikaupoissa on mielestäni ollut tosi heikot valikoimat esim shortseja.

Tosin mä kyllä ostin viime kesän alesta suurimman osan jo.
ai vasta? huhtikuussa ei kaupassa muuta ollutkaan kuin kesähepeneitä kun olisin tarvinnut välikausikamppeita...
 

Yhteistyössä