Muita, jotka ei ole koskaan nyppiny kulmakarvoja?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olenko ainut vai tiedättekö muita, jotka eivät ole koskaan nyppineet? Mulla ei rehota kulmat lainkaan vaan ovat luonnostaan siistit niin ei ole ollut tarvetta nyppiä. Onko suurimmalla osalla naisista rehottavat kulmakarvat vai nyppivätkö jotkut vain koska haluavat muotoilla niitä vaikkei olisi välttämättä tarvetta??

vieras
no mä en kyllä jaksa ajatella mitään helvetin kulmakarvoja, että nyppiikö muut vai ei. siis voi tsiisus nää sun alotukset alkaa olee jo jotain aivan järkyttävää. toisaalta, pääsetpä tänään kehumaan täydellisiä kulmakarvojasi jotka ei rehota ja ovat niin kauniin muotoset että voi että.

Ihmettelen hiukan, kun monet hämmästyvät, kun kuulevat, etten ole ikinä nyppinyt kulmiani..esim. kerran kulmakarvani harvenivat kuivan ihon takia ja joku luuli, että olin vain nyppinyt ne huonosti ja hämmästyi, kun sanoin etten ole ikinä nyppinyt :eek: Mutta ei mun kulmat onneksi varmaan pahoilta näytä, olisin varmasti yläasteiässä kuullu siitä jos niin olis :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ihmettelen hiukan, kun monet hämmästyvät, kun kuulevat, etten ole ikinä nyppinyt kulmiani..esim. kerran kulmakarvani harvenivat kuivan ihon takia ja joku luuli, että olin vain nyppinyt ne huonosti ja hämmästyi, kun sanoin etten ole ikinä nyppinyt :eek: Mutta ei mun kulmat onneksi varmaan pahoilta näytä, olisin varmasti yläasteiässä kuullu siitä jos niin olis :whistle:
älä ihmeessä??!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
siis oikeesti? mitä helvettiä sä tällä haet? omakehu haisee tänne asti? siis ei tää oo totta tää et sä olet tällänen. mua ihan oikeesti melkee itkettää. mä todella TODELLA toivon, että sä joskus kasvat sen verran, että näet muutakin oman itsesi jalustalla.

vieras
nypin koska on niin paksut ja rumat muuten.on muuten järkkyä kun jotkut vetää hirveet viivat kynällä kulmakarvoiksi ja yleensä väri on liian tumma ja ne kulmakarvat näyttää turhapuron tapaisilta

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Uppista:
Tässäpä tämä Tytsin aloitus! Sanoisin, että tyttö taitaa olla pahoissa vaikeuksissa itsensä kanssa!!

Mä sanoin, että sä olet pahoissa vaikeuksissa itsesi kanssa, kun tällaisesta asiasta vaahtoat. Ja vaikka Tytsi olisikin tämän ketjun aloittanut, niin mitä sitten? Ei ihan fiksuja asioita käsittelevien ketjujen aloittaminen harmaana mun käsittääkseni mitenkään laitonta ole.

Uppista
No ei ole laitonta, mutta kun esittää kysymyksiä itselleen ja vastaa niihin, niin aika sääli tällaista tyyppiä eli sinua Tytsi tulee. Harmi, ettei sinulla ole kunnon elämää netin lisäksi!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Uppista :
No ei ole laitonta, mutta kun esittää kysymyksiä itselleen ja vastaa niihin, niin aika sääli tällaista tyyppiä eli sinua Tytsi tulee. Harmi, ettei sinulla ole kunnon elämää netin lisäksi!
Sitä, onko ketjun aloittaja Tytsi, en tiedä, mutta sen tiedän, että minä (joka sinulle tuossa vastasin), en ole Tytsi.

Yhteistyössä