Muita jotka ei ole facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinpä vain

Vieras
Tilanne siis se että en ole facebookissa, enkä ole aikeissa sinne rekisteröityäkään. Onko muita?

Joskus tuntuu niin pirun helpolta kun kuuntelee muiden avautumista siitä miten kuka mitä milloinkin bookissa ja miten hänen sitä tätä tuota ex on sen sen tämän ja tuon laittanut statukseen ym. ym. ym... Että pääseepä sitä yhtä murhetta vähemmällä tässä elämässä!

Toki joskus tuntuu myös siltä että on aika pahasti pihalla asioista. Kun kaikki olettaa että facen kautta kaikki huomaa kaiken. Esimerkkinä nyt vaikka kutsut erinäisiin kaveripiirin pippaloihin ym.

Työni takia en halua tuoda yksityiselämästäni edes nimeäni julki Facebookissa. Kieltämättä harmittaa joskus, kun tiedot vaikkapa Porkkanamafian jutuista tai ravintolapäivän ennakkoilmot löytyisivät helpoiten Facesta. Olen yrittänyt perheen nuorisolta näitä urkkia, mutta kun eipä heitä tietenkään samat jutut kiinnosta kuin vanhaa äitiään.

Itse en kanssa kuulu ja se tuntuu olevan suuri ihmetyksen aihe kaveri piirissä. Olen kanssa huomannut, että monet kutsut on jäänyt saamatta kun ei ole facebookissa. Mut toisaalta välillä on kivaettei kuulu kun kuuntelee muiden "ongelmia" facebookin ja niiden päivitysten kanssa.

Minä en aikonut liittyä, vaan sisarusten pyynnöstä menin ja liityin. =) Ja kyllä kannatti!!
Ihana kun tietää sukulaisten kuulumisia ja voi jutustella siellä kaukaisempien serkkujen kanssa. Sopia tapaamisia ym. Enkä koe, että fb:sta harmia olisi, ihmiset päivittää sinne mitä päivittää, mutta ei minulla olekaan siellä exiä kaverina ;)
Ja ainahan sitä voi rajata kenen kaveri siellä haluaa olla, ei siellä tarvitse niitten exien, sukulaisten kummien kaimojen kaveri olla. Vaan ihan niiden, joitten kanssa muutenkin olet tekemisissä. =)

Mie en oo, eikä kiinosta yhtään, eikä miun miestäkään.

Yhteistyössä