V
vieras
Vieras
elikkä meillä tulee riitaa jatkuvasti ex ukon kaa lasten tapaamisista. eli alunperin ollaan tehty kirjallinen sopimus jossa lasten oikeus tavata isäänsä on joka ma ja ke sekä joka toinen vkonloppu. eli isä ei ole 3 vuoteen tavannut lapsiaan viikolla kun ehkä muutaman kerran. eli ei noudata ohjeita. sitten se luulee et sillä on oikeus soittaa mulle päivää kahta ennen et tulee hakemaan ne nyt ja ei se niin voi mennä et jos ei aikoihin noudata sopimusta et un täytyy olla valmis antamaan ne kun hälle sopii. ja nuo päivät millon aina tosi harvoin pyytää on just esim ne mun vkonloput millon ne on mun tykönä. sit saa h.uorittelut ym päälle jos en anna niitä hälle. kerran on jopa ovelle koittanut tulla reuhaamaan mut en avannu ovea koska olin lasten kans yksin. ja nyt hän on ruvennut vaatimaan et hänen pitäisi saada lapset juuri jouluksi sinne ja en suostu koska ei ole vuosiin ollut kiinnostunut kunnolla lasten asioista niin ei ole minusta oikein et pitäisi silloin ne hälle antaa kun hälle sopii. miten te muut jolla riitaa? tiedän et se on lasten oikeus tavata mut on se väärin et se sit kieroilee nuissa asioissa ja mun pitää olla aina valmis antamaan sitten ne sille kun se vaan hälle sopii. ei ole oikein mun elämää kohtaan et saan täällä odotella tuleeko vai ei ja sit ku se päättää pyytää itelle lapsia niin heti pitää ne sinne kiikuttaa!