Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kommentoida:
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
En mä kyllä ymmärrä miten voi elää parisuhteessa jos seksi oman miehen kanssa ällöttää
juu en ymmärrä minäkään
ja jos se esileikki on ain samanlaista niinku eräs tuossa kirjotti, ettei kiihotakaan, ni sit jotain muutoksia puuhiin.
kai siinä ny kyllästyy jos seksi on ain samanlaista
meillä sekstaillaan n. kuutena päivänä viikossa, ja useimmiten enemmän kuin yhen kerran.
kyllä silloin on jossain vika,jos suhteessa ei intohimoa oo. silloin se ei vaan oo "se juttu" ja sit pitää alkaa keksiä ratkaisuja.
ite elin hetken sellaisessa suhteessa, jossa intohimo vaan lakkas ja alkoi tuntua sisko veli meningiltä. ei muuta ku tavarat eri osoitteeseen ja elämä jatkuu. ei lapset oo syy olla yhdessä, kyllähän hekin kärsii, jos vanhempien ei oo hyvä olla.
muoks: http://www.kaalimato.com/
sieltä piristettä seksielämään... meillä tuolta vaikka mitä käytössä, ja voin kertoo ettei oo seksi tylsää ja velvollisuutta (ei oo ollut aikasemminkaan, mut tuolta on löytynyt vaikka mitä kivaa)
suosittelen =)=)=)=)
Edellinen viesti katosi jonnekin bittiavaruuteen...
On mukavaa, että teillä sujuu tuo seksipuoli noin hyvin. Meillä monella perhe-elämä on muutakin ja siksi tuntuu aika erikoiselta todeta, että ei kun kamoja pakkaamaan ja muuttamaan eri osoitteisiin, jos makuuhuoneessa ei suju. Kyllä pitää lapsiakin ajatella (ja kun on yhteistä omaisuutta ja velkaa), jos varsinaisesti kumpikaan ei ole onneton eikä kotona esimerkiksi riitelyn vuoksi ole huono ilmapiiri. Aika keppoisilla perusteillä ollaan perheessä, jos kamat pakataan "kun seksi ei tyydytä". Sitä ei käy kieltäminen, ettei se olisi iso osa parisuhdetta, mutta ilmankin voi elää ihan onnellista elämää. Ja moni elääkin.
en mä missään vaiheessa sanonut et muutettiin erilleen sen vuoksi et makuuhuoneessa ei suju... mulle intohimo on iso asia, ja se on muutakin ku seksi. ja jos tosiaan oma puolison kanssa alkaa tuntua enemmän sisko veli meiningiltä, ei mun mielestä kannata jatkaa.
jokainen tyylillään, mut mua tollanen ei tee onnelliseks. edellinen mies ei todellakaan vaatinut seksiä tms. mä oisin halunnut useemmin, se ehkä kerran kahessa viikossa, ja siitä sit tuli riitoja, tuntu ettei se haluu mua ja mussa on vikaa
harvoin teki alotetta seksiin
arkikin oli sit sellaista et "hyvin meni" mut siinä kaikki. mä kaipaan rakkautta ja hellyyttä ja läheisyyttä ja seksiä ja intohimoa, ja edellinen mies ei sitä voinut mulle antaa. mä turhauduin.
ollaan paremmissa väleissä nyt, ku ei ees tartte miettiä noita juttuja. erosta on kaks vuotta. loppuaikana vaan riideltiin, koska ei se mein juttu ollut "se oikea".
nyt oon todella onnellinen, mun ja nykyisen miehen kemiat sopii niin hyvin yksiin. sekä makkarissa että sen ulkopuolella. on ihana lähetellä hänen kanssa päivän mittaan viestejä, et mitäs illalla touhuttais
edellistä ukkoa ei saanut mun kanssa ees samaan aikaan suihkuun, huh. nykyisen kanssa sekstaillaan, mennään yhdessä suihkuun, ja mennään sekstaileen uudestaan :heart: :heart: :heart:
kaikki ei olla samanlaisia, eikä kaikki sovi kaikille. vaikka edellinen mies oli kiva ja hauska ja hänen kans oli "ihan kivaa" ni ei se mulle riitä. ja hän on kanssa paljon onnelisempi nyt, vaikka sillon ku erottiin ni oltiin kyl kumpikii hetki hukassa. mut asiat on paljon paremmin nyt.
toivon edelleenkin et ap ja muut vastaavan asian kanssa "kamppailevat" saisivat jonkun ratkaisun tilanteeseensa =)