V
vieras
Vieras
meillä lapsi 1,5wee ja olen ntäydellisen lopen kyllästynyt/uupunut.mies ei ottanutkaan vastuuta lapsesta vaan minä olen lasta pääasiassa hoitanut.mies ei tee ruokaa,ei syötä,ei vaihda vaippaa,ei pese,ei herää yöllä,ei tee niin mitään ellen pyydä.mies juo aina kun siltä tuntuu ja näyttää tuntuvan usein.olen surkea äiti jos mietinkin tuollaisen vätyksen jättämistä.
en käy miltei missään ilman lasta.eikä mihinkään viitsi kovin usein lähteä koska lapsihan ei halua vaatteita päälle.nukkumaan menee kauheella huudolla,ei suostu syömään useinkaan.
opiskelen ja käyn töissä aina kun pääsen,sen lisäksi lapsen hoito,kotityöt,katsoa miehen juomista ja menemistä.
en kertakaikkiaan enää jaksa!!!mun elämä ei ole enää hiukkaakaan tyydyttävää eikä nautittavaa.
kiitos ja anteeksi
en käy miltei missään ilman lasta.eikä mihinkään viitsi kovin usein lähteä koska lapsihan ei halua vaatteita päälle.nukkumaan menee kauheella huudolla,ei suostu syömään useinkaan.
opiskelen ja käyn töissä aina kun pääsen,sen lisäksi lapsen hoito,kotityöt,katsoa miehen juomista ja menemistä.
en kertakaikkiaan enää jaksa!!!mun elämä ei ole enää hiukkaakaan tyydyttävää eikä nautittavaa.
kiitos ja anteeksi