Muita, joilla on ollut vain 1 seksikumppani? Haittaako?

  • Viestiketjun aloittaja ilman nikkiä
  • Ensimmäinen viesti
ilman nikkiä
Minulla on ollut vain yksi. Nykyään mietin aina vaan enemmän ja enemmän millaista se olisi jonkun muun kanssa. Miehelläni on pienehkö eikä hän kiihota eikä tyydytä minua, ei henkisesti eikä fyysisesti. Aiemmin se ei häirinnyt mutta nyt häiritsee. 8 vuotta olemme olleet yhdessä ja olen todella turhautunut. Pelkään, että petän vielä joskus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Minulla on ollut vain yksi. Nykyään mietin aina vaan enemmän ja enemmän millaista se olisi jonkun muun kanssa. Miehelläni on pienehkö eikä hän kiihota eikä tyydytä minua, ei henkisesti eikä fyysisesti. Aiemmin se ei häirinnyt mutta nyt häiritsee. 8 vuotta olemme olleet yhdessä ja olen todella turhautunut. Pelkään, että petän vielä joskus.
no mikset samantien jätä koko ukkoa?
 
ilman nikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Minulla on ollut vain yksi. Nykyään mietin aina vaan enemmän ja enemmän millaista se olisi jonkun muun kanssa. Miehelläni on pienehkö eikä hän kiihota eikä tyydytä minua, ei henkisesti eikä fyysisesti. Aiemmin se ei häirinnyt mutta nyt häiritsee. 8 vuotta olemme olleet yhdessä ja olen todella turhautunut. Pelkään, että petän vielä joskus.
no mikset samantien jätä koko ukkoa?
Valitettavasti olen erehtynyt saamaan lapsia hänen kanssaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Minulla on ollut vain yksi. Nykyään mietin aina vaan enemmän ja enemmän millaista se olisi jonkun muun kanssa. Miehelläni on pienehkö eikä hän kiihota eikä tyydytä minua, ei henkisesti eikä fyysisesti. Aiemmin se ei häirinnyt mutta nyt häiritsee. 8 vuotta olemme olleet yhdessä ja olen todella turhautunut. Pelkään, että petän vielä joskus.
meillä vähän sama juttu,yhessä ollaan tosin oltu 3,5v
 
IhanaValo
Eipä oo tähän mennessä haitannut,pian 8v. ollaan yhessä oltu..olishan sille voinut tehdä jotain ("laittaa vaihtoon" ) jo ennen niitä lapsia,jos olis niin paljon häirinnyt.
Vai pitkäänkö olitte yhdssä ennen lapsia?

Joo ja niinkuin koti-aasikin sanoi,sekin merkkaa mitä siellä korvien välissä on.
 
ilman nikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Eipä oo tähän mennessä haitannut,pian 8v. ollaan yhessä oltu..olishan sille voinut tehdä jotain ("laittaa vaihtoon" ) jo ennen niitä lapsia,jos olis niin paljon häirinnyt.
Vai pitkäänkö olitte yhdssä ennen lapsia?

Joo ja niinkuin koti-aasikin sanoi,sekin merkkaa mitä siellä korvien välissä on.
4 vuotta ehti tulla täyteen ennenkuin esikoinen syntyi. Olisi pitänyt miettiä tarkemmin ennenkuin suostuin lasten hankintaan. Minulla oli ne kuuluisat ruusunpunaiset lasit silmillä vielä silloin. Toki korvien väli merkkaa, ei sekään nykytilanteessa kauheasti tyydytä. Uskon, että me sopisimme paremmin ystäviksi.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Eipä oo tähän mennessä haitannut,pian 8v. ollaan yhessä oltu..olishan sille voinut tehdä jotain ("laittaa vaihtoon" ) jo ennen niitä lapsia,jos olis niin paljon häirinnyt.
Vai pitkäänkö olitte yhdssä ennen lapsia?

Joo ja niinkuin koti-aasikin sanoi,sekin merkkaa mitä siellä korvien välissä on.
4 vuotta ehti tulla täyteen ennenkuin esikoinen syntyi. Olisi pitänyt miettiä tarkemmin ennenkuin suostuin lasten hankintaan. Minulla oli ne kuuluisat ruusunpunaiset lasit silmillä vielä silloin. Toki korvien väli merkkaa, ei sekään nykytilanteessa kauheasti tyydytä. Uskon, että me sopisimme paremmin ystäviksi.
Se on ikävää..Tietääkö mies että siusta tuntuu siltä?
Kyllähän joskus,vaikka pari onkin eronnut,lapset saa nähdä paljon kumpaakin vanhempaa..
 
ilman nikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Se on ikävää..Tietääkö mies että siusta tuntuu siltä?
Kyllähän joskus,vaikka pari onkin eronnut,lapset saa nähdä paljon kumpaakin vanhempaa..
Kyllä mies tietää. Sanoi itsekin tuossa yhtenä päivänä, että kipinä on poissa. Rakastaa kyllä mutta kipinää ei enää ole. Asumuseroa on pohdittu. Itse haluaisin ehkä kuitenkin erota kokonaan (, jotta saisin kokeilla muitakin).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Minulla on ollut vain yksi. Nykyään mietin aina vaan enemmän ja enemmän millaista se olisi jonkun muun kanssa. Miehelläni on pienehkö eikä hän kiihota eikä tyydytä minua, ei henkisesti eikä fyysisesti. Aiemmin se ei häirinnyt mutta nyt häiritsee. 8 vuotta olemme olleet yhdessä ja olen todella turhautunut. Pelkään, että petän vielä joskus.
no mikset samantien jätä koko ukkoa?
Valitettavasti olen erehtynyt saamaan lapsia hänen kanssaan.
Meinaatko että lasten takia täytyy olla ydessä vaikka keskinäiset kemiat ei toimi??
Mun mieheni sanoi jo esikoista ootettaessa että sitten ei mitään lastentakiayhdessä suhdetta ees yritetä jos siltä alkaa tuntuun.
 
ei haittaa
Yks ja sama mies on ollut 13 vuotta, enkä koskaan ole muita kaivannut. Kipinä suurella K:lla on leimahdellut aina...enemmän tai vähemmän. Tottakai pitkässä suhteessa tulee ylä- ja alamäkiä. Ootteko miettinyt millä kipinän sais uudelleen sytytettyä, eikai se miehen kalun koko nyt niin merkittävä ole vaan se miten sitä käyttää...
Ja täytyy viel sanoa, että olen oikeastaan itestäni ylpeä, ettei ole tarvinnut vehdata useamman miehen kanssa........
 
ilman nikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Meinaatko että lasten takia täytyy olla ydessä vaikka keskinäiset kemiat ei toimi??
Mun mieheni sanoi jo esikoista ootettaessa että sitten ei mitään lastentakiayhdessä suhdetta ees yritetä jos siltä alkaa tuntuun.
Eikös se niin ole? Eikö vanhemmuus olekaan sitä, että oman onnen kustannuksella pidetään perhe väkisin kasassa? Enkö olekaan itsekäs ja huono, seksin perässä juokseva äiti, jos haluan erota?
 
rva siveys
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Meinaatko että lasten takia täytyy olla ydessä vaikka keskinäiset kemiat ei toimi??
Mun mieheni sanoi jo esikoista ootettaessa että sitten ei mitään lastentakiayhdessä suhdetta ees yritetä jos siltä alkaa tuntuun.
Eikös se niin ole? Eikö vanhemmuus olekaan sitä, että oman onnen kustannuksella pidetään perhe väkisin kasassa? Enkö olekaan itsekäs ja huono, seksin perässä juokseva äiti, jos haluan erota?
Mielestäni olet.. Anteeksi nyt vaan!
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja ei haittaa:
Yks ja sama mies on ollut 13 vuotta, enkä koskaan ole muita kaivannut. Kipinä suurella K:lla on leimahdellut aina...enemmän tai vähemmän. Tottakai pitkässä suhteessa tulee ylä- ja alamäkiä. Ootteko miettinyt millä kipinän sais uudelleen sytytettyä, eikai se miehen kalun koko nyt niin merkittävä ole vaan se miten sitä käyttää...
<b>Ja täytyy viel sanoa, että olen oikeastaan itestäni ylpeä, ettei ole tarvinnut vehdata useamman miehen kanssa........</b>

Peesi! Yksi mies on riittänyt, ja riittää.
 
ilman nikkiä
Alkuperäinen kirjoittaja ei haittaa:
Yks ja sama mies on ollut 13 vuotta, enkä koskaan ole muita kaivannut. Kipinä suurella K:lla on leimahdellut aina...enemmän tai vähemmän. Tottakai pitkässä suhteessa tulee ylä- ja alamäkiä. Ootteko miettinyt millä kipinän sais uudelleen sytytettyä, eikai se miehen kalun koko nyt niin merkittävä ole vaan se miten sitä käyttää...
Ja täytyy viel sanoa, että olen oikeastaan itestäni ylpeä, ettei ole tarvinnut vehdata useamman miehen kanssa........
Tämä alamäki onkin jatkunut viimeiset 4 vuotta, alkoi ennen kuin aloimme yrittää lasta. Luulin sen olevan väliaikaista ja kaiken muuttuvan kun saamme vauvan. Pahempaan vain mennyt. Mies kävi armeijan esikoisen vauva-aikana ja huomasin silloin, miten ihanaa oli elellä ilman häntä. Katso nyt, monilla teistä on kipinää riittänyt jo 13 vuotta ja kauemminkin. Sitä minäkin haluaisin. :( Ei vain onnistu tämän miehen kanssa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ilman nikkiä:
Tämä alamäki onkin jatkunut viimeiset 4 vuotta, alkoi ennen kuin aloimme yrittää lasta. Luulin sen olevan väliaikaista ja kaiken muuttuvan kun saamme vauvan.
Voi ei, liian monet luulee näin. Vauva ei useimmiten paranna huonoa suhdetta, vaan melko usein se vaan huonontaa sitä entisestään. Vähentyneet yöunet ja "oma aika" aiheuttavat jännitteitä ja jos suhde ei ole ennen lasta ollut kunnossa, tulee noista pienistä arjen vastoinkäymisistä ylitsepääsemättömiä.
 

Yhteistyössä