Muita joilla iso vauva?

Meilläkin oli syntyessään ISO vauva 4025g ja 52cm.

Ja me vanhemmat ollaan 159,5cm ja 173cm/65kg

Onneks kasvu tasaantunut ja poitsu on semmonen pieni kirppu.

Esikoiseni oli aina 5cm isompi ja 1kg painavempi kuin tämä vauveli...ja kasvelee edelleen saman "käyrän" tahtiin, eli on iso poika.
 
Pojan mittoja:

syntyi 3620 g, 51 cm
1 kk 5045 g, 57 cm
2 kk 6400 g, 60,7 cm
3 kk 8065 g, 65,7 cm
4 kk 9300 g, 68,7 cm
5 kk 9715 g, 70,5 cm
6 kk 10 345 g, 72 cm
8 kk 11 650 g, 76 cm
1 v. 12 490 g, 80 cm
1½ n. 13,5 kg, pituudesta ei tietoa

Onko (oliko) poikamme siis isokokoinen, jokainen päätelköön itse :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Ei vielä löytynyt voittajaa tälle meiän pikkujättiläis vauvalle :heart:

Ei siinä, tyytyväinen olen että kasvaa, kaikki omaa tahtiaan :)

Lisään vielä että minä 171cm ja mies 189cm
Juu, ei kannata välittää muiden kommenteista (jos nyt sellaisia saat), kyllä ne neuvolassa sanoo jos lapsi oikeasti kasvaa liikaa. Meilläkin poika kasvoi ihan yli ja ohi kaikkien käyrien, vaan ei haittaa - pääasia on, että omassa kanavassaan menee. Ja kyllä se kasvu sitten hidastuu. Mä olin ihan varma jossakin vaiheessa, et meillä painetaan 20 kg 1-vuotiaana, vaan ei se onneksi ihan niin mennytkään =).
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Ei vielä löytynyt voittajaa tälle meiän pikkujättiläis vauvalle :heart:

Ei siinä, tyytyväinen olen että kasvaa, kaikki omaa tahtiaan :)

Lisään vielä että minä 171cm ja mies 189cm
Juu, ei kannata välittää muiden kommenteista (jos nyt sellaisia saat), kyllä ne neuvolassa sanoo jos lapsi oikeasti kasvaa liikaa. Meilläkin poika kasvoi ihan yli ja ohi kaikkien käyrien, vaan ei haittaa - pääasia on, että omassa kanavassaan menee. Ja kyllä se kasvu sitten hidastuu. Mä olin ihan varma jossakin vaiheessa, et meillä painetaan 20 kg 1-vuotiaana, vaan ei se onneksi ihan niin mennytkään =).
Juu, eihän tuo neuvolantäti vielä sanonut muuta kuin että iso poika

:heart: Ja kun kysyin voinko syöttää liikaa niin sanoi ettei tuon ikäistä vielä voi liikaa syöttää.

Ja kyllä tuo näkyy rajat tietävän milloin on nälkä ja milloin ei.

Ihana ja tyytyväinen poika, nukkuu ja syö hyvin eli ei siis mitään hätää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Ei vielä löytynyt voittajaa tälle meiän pikkujättiläis vauvalle :heart:

Ei siinä, tyytyväinen olen että kasvaa, kaikki omaa tahtiaan :)

Lisään vielä että minä 171cm ja mies 189cm
Juu, ei kannata välittää muiden kommenteista (jos nyt sellaisia saat), kyllä ne neuvolassa sanoo jos lapsi oikeasti kasvaa liikaa. Meilläkin poika kasvoi ihan yli ja ohi kaikkien käyrien, vaan ei haittaa - pääasia on, että omassa kanavassaan menee. Ja kyllä se kasvu sitten hidastuu. Mä olin ihan varma jossakin vaiheessa, et meillä painetaan 20 kg 1-vuotiaana, vaan ei se onneksi ihan niin mennytkään =).

Juu, eihän tuo neuvolantäti vielä sanonut muuta kuin että iso poika

:heart: Ja kun kysyin voinko syöttää liikaa niin sanoi ettei tuon ikäistä vielä voi liikaa syöttää.

Ja kyllä tuo näkyy rajat tietävän milloin on nälkä ja milloin ei.

Ihana ja tyytyväinen poika, nukkuu ja syö hyvin eli ei siis mitään hätää :heart:
Moni olis kade jos kertoisin kuin hienosti nukkuu tuon ikäiseksi

:D
 
Meidän jätkä on nyt saman kokonen (ikää 2,5 kuukautta) kun siskonsa oli puoli vuotiaana, seitsemän kilon paikkeilla mennään, varmaan jo yli... B) Ja syntymäpainot kokolailla samat molemmilla, neiti 4210 ja poju 4140. :D
 

Yhteistyössä