Meiän poika (ikää 7vko 3 pv) painoi tänään 7100g :heart: Iso jässikkä, syntyessään oli 4440g :heart:
Juu, ei kannata välittää muiden kommenteista (jos nyt sellaisia saat), kyllä ne neuvolassa sanoo jos lapsi oikeasti kasvaa liikaa. Meilläkin poika kasvoi ihan yli ja ohi kaikkien käyrien, vaan ei haittaa - pääasia on, että omassa kanavassaan menee. Ja kyllä se kasvu sitten hidastuu. Mä olin ihan varma jossakin vaiheessa, et meillä painetaan 20 kg 1-vuotiaana, vaan ei se onneksi ihan niin mennytkään =).Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Ei vielä löytynyt voittajaa tälle meiän pikkujättiläis vauvalle :heart:
Ei siinä, tyytyväinen olen että kasvaa, kaikki omaa tahtiaan
Lisään vielä että minä 171cm ja mies 189cm
Juu, eihän tuo neuvolantäti vielä sanonut muuta kuin että iso poikaAlkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Juu, ei kannata välittää muiden kommenteista (jos nyt sellaisia saat), kyllä ne neuvolassa sanoo jos lapsi oikeasti kasvaa liikaa. Meilläkin poika kasvoi ihan yli ja ohi kaikkien käyrien, vaan ei haittaa - pääasia on, että omassa kanavassaan menee. Ja kyllä se kasvu sitten hidastuu. Mä olin ihan varma jossakin vaiheessa, et meillä painetaan 20 kg 1-vuotiaana, vaan ei se onneksi ihan niin mennytkään =).Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Ei vielä löytynyt voittajaa tälle meiän pikkujättiläis vauvalle :heart:
Moni olis kade jos kertoisin kuin hienosti nukkuu tuon ikäiseksiAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Juu, ei kannata välittää muiden kommenteista (jos nyt sellaisia saat), kyllä ne neuvolassa sanoo jos lapsi oikeasti kasvaa liikaa. Meilläkin poika kasvoi ihan yli ja ohi kaikkien käyrien, vaan ei haittaa - pääasia on, että omassa kanavassaan menee. Ja kyllä se kasvu sitten hidastuu. Mä olin ihan varma jossakin vaiheessa, et meillä painetaan 20 kg 1-vuotiaana, vaan ei se onneksi ihan niin mennytkään =).Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Ei vielä löytynyt voittajaa tälle meiän pikkujättiläis vauvalle :heart:
Juu, eihän tuo neuvolantäti vielä sanonut muuta kuin että iso poika
:heart: Ja kun kysyin voinko syöttää liikaa niin sanoi ettei tuon ikäistä vielä voi liikaa syöttää.
Ja kyllä tuo näkyy rajat tietävän milloin on nälkä ja milloin ei.
Ihana ja tyytyväinen poika, nukkuu ja syö hyvin eli ei siis mitään hätää :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:pakko sanoo, että minä painoin 1v neuvolassa vajaa 8kg
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Tiitteräinen onpa ihana ristiäiskakku sulla profiilissa
Aihetta mitenkään kommentoimatta... :ashamed: