Muita joilla ei ole ystäviä? Kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
Ylipäänsä ketään muuta kuin mies ja lapsi joiden kanssa viettää aikaa... Jos vaikka baariin menee niin siellä törmää tuttuihin joiden kanssa vaihtaa kuulumiset ja siinä se... Mut jos johonkin haluaisit joskus niin ei ole ketään ketä pyytää tai edes lähtis... :(

Miulla on liuta tuttuja, mutta se ystävä olisi paikallaan ja vaikka se kaverikin, joka potkis eteenpäin. Uskon kyllä, että eiköhän joku suhde joskus vielä syvene... kaveruudeksi, kun malttaa vaan odottaa. Tosi ystävän paikka on kuitenkin haussa:).

Mul on pari ystävää, mut eniten kaipaisin jotakuta, joka asuis lähellä. Nää mu ystävät vaa tuppaa asumaan parinsaan kilsan päässä :ashamed: En oo oikein viel ystävystyny kenenkää kanssa ku muutin tänne (Riksuun). Nettituttuja ny on pilvin pimein mut toki sitä toivois iha kunnon ystäviäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Oikeesti. Pitääkö mua joku ihan dillenä. Mä olen "kova" jätkä, mut kaipaan kumminki keskusteluun seuraa. Sosiialista meininkiä.

Sä et ole kova jätkä

Siksi se olikin lainausmerkeissä. Sun ei kannata ottaa osaa tohon älykkyyteen viittaavaan ketjuun.

Mulla on kavereita, mutta ei ketään ketä näkisin säännöllisesti.. Pari kertaa vuodessa nähdään näiden kavereiden kanssa, mutta itseasiassa se riittää mulle.. Oonkohan vähän outo? Mies riittää varsin hyvin, sille mä puran tuntojani.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mul on pari ystävää, mut eniten kaipaisin jotakuta, joka asuis lähellä. Nää mu ystävät vaa tuppaa asumaan parinsaan kilsan päässä :ashamed: En oo oikein viel ystävystyny kenenkää kanssa ku muutin tänne (Riksuun). Nettituttuja ny on pilvin pimein mut toki sitä toivois iha kunnon ystäviäkin.

mää oon riksusta :wave:

johonki ne kaikki vaan katos tuossa kohta kymmenen vuotta sitten, ennen olin oikein sosiaalinen, nyt ei ole ketään, kelle soittaa, ei miehelläkään...taidetaan kyhnätä liikaa vaan keskenämme.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

=) Kiva huomata et riksulaisiakin on =) Usein oon huhuillu Kanta-Hämeeläisiä tai muita, mut aika nihkeesti saa vastauksia.. Viimeks sain kaks eikä nekää ollu riksusta :ashamed:

Onkohaa mius joku vika.. Se kenties, et en oo viel äiti? Ko en mie taho millää suaha noit kamuja :D Ei taho löytyä :p Ko en ossaa kadullakaa mennä kellekää sanoon et heippa, mä tarviisin ystävän :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

=) Kiva huomata et riksulaisiakin on =) Usein oon huhuillu Kanta-Hämeeläisiä tai muita, mut aika nihkeesti saa vastauksia.. Viimeks sain kaks eikä nekää ollu riksusta :ashamed:

Onkohaa mius joku vika.. Se kenties, et en oo viel äiti? Ko en mie taho millää suaha noit kamuja :D Ei taho löytyä :p Ko en ossaa kadullakaa mennä kellekää sanoon et heippa, mä tarviisin ystävän :laugh:

Missä päin riksua asutte?

Yhteistyössä