V
vieras
Vieras
Meillä tyttö on nyt 2v4kk ja tuo "minä itse" on kyllä tosi vahvana hänellä. Hermot menee jos minä laitan esim. vessaan valot tms... välillä meinaa mennä pinna itsellä kun joka paikkaan lähteminen on niin vaikeaa. Haluaa laittaa itse vaatteet, vaikkei se vielä esim. paidan osalta aina onnistu. Housut osaakin itse pukea ja sukat.
Uhmaa on myös. Saattaa sanoa yhtäkkiä vaan että "ei", vaikkei kukaan mitään ole sanonutkaan... =)
Monesta asiasta kahnausta.
Lapsi on ainokaisemme, tiedä onko tällä sitten vaikutusta. Joskus mietin että annanko hänelle liikaa periksi, kun en viitsi joka asiasta tapella. Mitenkä te muut selvitätte tällaiset tai vastaavat tilanteet...?
hoidossa on kuulema yleensä suht kiltisti. joskus toki jäähypenkillä siellä ollut...
Uhmaa on myös. Saattaa sanoa yhtäkkiä vaan että "ei", vaikkei kukaan mitään ole sanonutkaan... =)
Monesta asiasta kahnausta.
Lapsi on ainokaisemme, tiedä onko tällä sitten vaikutusta. Joskus mietin että annanko hänelle liikaa periksi, kun en viitsi joka asiasta tapella. Mitenkä te muut selvitätte tällaiset tai vastaavat tilanteet...?
hoidossa on kuulema yleensä suht kiltisti. joskus toki jäähypenkillä siellä ollut...