Muita, joiden mielestä Bugaboot ovat kamalat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yrittäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";25132471]Huomasitko muuten, että noi on myös suunniteltu vuoristoon :-)[/QUOTE]
Ristus!

The Bugaboo Cameleon is ready to go – for infants and toddlers, to the city or to the beach, and in winter or in summer.

Jepjep, voin kuvitella verkkokalvoilleni näyn jossa äiti työntää rattaita pehmeällä rantahietikolla yhdellä kädellä eväskori toisessa kädessään ja leveä hymy huulillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25132499:
Ristus!

The Bugaboo Cameleon is ready to go – for infants and toddlers, to the city or to the beach, and in winter or in summer.

Jepjep, voin kuvitella verkkokalvoilleni näyn jossa äiti työntää rattaita pehmeällä rantahietikolla yhdellä kädellä eväskori toisessa kädessään ja leveä hymy huulillaan.

Itseasiassa bugaboot olivat biitsillä näppärät! :D Biitsillä ne pitää laittaa siihen "kottikärry" moodiin ja niitä työnnetään kuin kaksi pyöräisiä kottikärryjä

buggigsista on myös tuplaversiot ;) etupyörät on vähän isommat siinä, mutta ne saa joko tupliksi tai vähän säädettyä kapeammalle että siinä on yhdelle lapselle istuin ja sitten ostoskori ;)

[QUOTE="Sssalla";25132479]tavis emmaljungat on niin iiiiiiiiiiisot. ja kankeet ja ei kaupungilla mukavat. mutta noi meidän pienillä eturenkailla varustetut on kivat, tätä en olisi uskonut sanovani ääneet. taitaa painaa saman kun bugaboot, eli 10kg. ja niitä buggigsia pitää vaan työntää, tökkää nuo emmaljungatkin jossei niitä "osaa" käyttää :D[/QUOTE]

Mulla on ollut Emmaljunga City Crossit ja nyt on Scooterit. Niillä pääsee liikkumaan helpommin kaupungilla.

Meillä on Bugaboot ja ne on kyllä mielettömän näppärät!:) Olen välillä harkinnut vaihtavani ne muihin rattaisiin, ihan siksi että rattaille on yli 2v lapsen kanssa kovin vähän käyttöä. Mutta en pysty, esim Brio Ponyt tuntuvat Bugaboohon verrattuna tosi kömpelöiltä. Miten ne edes kääntyvät? Bugaboo pyörähtää ympäri noin vain.

Ainut hankaluus on ollut viime talvien suuri lumimäärä, sellaisessa pikkupyörillä ei kuljeta. Noihinhan saa kyllä talvirenkaat mutta ovat olleet viime talvina aika kysyttyä tavaraa ja kaupoista loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25132449:
Samma häär.
. Vaikka tuskinpa ne sielläkään vikuroimatta suoraan kulkisivat.

Nuo pikkupyörät kyllä saa lukittua. Ikävä kyllä mä en suostu enää koskemaan siihen lukitukseen, koska olen siinä niin monesti katkaissut kynteni. Ei ole kyllä suunniteltu tuota pyörien lukitusta naisille, jotka tykkäävät kynsistä.

Jos pikkupyörät on lukittu, on vaunuja todella hankala saada kääntymään; no sehän on se ideakin, mutta niillä on todella hankala liikkua silloin. Pidän pyörät lukitsematta, joten mun pitää sit pitää kahdella kädellä kiinni vaunuista koko ajan, jotta ne menisivät suoraan, eivätkä karkaa kadulle.

[QUOTE="äippä 80";25132577] Miten ne edes kääntyvät? Bugaboo pyörähtää ympäri noin vain.

.[/QUOTE]

Niimpä kyllä kääntyy tuosta vaan. Hetkeksikään ei voi käsiä päästää irti kaupassa vaunuista, jos taapero vähän liikahtaa, niin vaunut voi kaatua tai kääntyä kun taapero tarraa kiinni johonkin.

Emmaljungat voi sentään jättää selän taakse taaperon kansssa, ne pysyvät pystyssä.

Mä en kyllä pahemmin tartte tuollaista ympärikääntyvää vaunua. Kuljen kyllä yleensä suoraan. En ole uskaltanut edes jättää vauvaa/taaperoa nukkumaan noihin vaunuihin, koska jos pieni tuulenvire jo kaataa ne, kun ovat niin kiikkerät ja "ketterät".

[QUOTE="a.p";25132593]Jos pikkupyörät on lukittu, on vaunuja todella hankala saada kääntymään; no sehän on se ideakin, mutta niillä on todella hankala liikkua silloin.[/QUOTE]
Eli vaunujen "keulittaminen" aisaa painamalla on hankalaa? Kieltämättä kuvistakin päätelleen työntöaisan otekohdan painopiste on varsin lähellä taka-akselia joka todellakin hankaloittaa keulimista.

Silloin kun vaunut ja rattaat olivat ajankohtaisia, oli tämä ominaisuus ihan ensimmäinen jota kärrykaupassa kokeilin. Jos kärry ei keuli kevyesti, oli tarkempi syynäys ja kaupanteko niiden kärryjen osalta ohi ja piste.
Seuraava kriteeri oli ajettavuus yhdellä kädellä joka rankkasi kaikki sateenvarjokahvalliset mallit heti pois.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25132648:
Eli vaunujen "keulittaminen" aisaa painamalla on hankalaa? Kieltämättä kuvistakin päätelleen työntöaisan otekohdan painopiste on varsin lähellä taka-akselia joka todellakin hankaloittaa keulimista.

Silloin kun vaunut ja rattaat olivat ajankohtaisia, oli tämä ominaisuus ihan ensimmäinen jota kärrykaupassa kokeilin. Jos kärry ei keuli kevyesti, oli tarkempi syynäys ja kaupanteko niiden kärryjen osalta ohi ja piste.
Seuraava kriteeri oli ajettavuus yhdellä kädellä joka rankkasi kaikki sateenvarjokahvalliset mallit heti pois.

Aivan oikein. Mitä pidempi olet, sitä pidempi aisa bugaboissa on ja silloin keulittaminen on helpompaa. 195 -senttiselle miehelleni bugaboot ovat näppärät, minulle (pätkälle) eivät.

[QUOTE="a.p";25132633]Niimpä kyllä kääntyy tuosta vaan. Hetkeksikään ei voi käsiä päästää irti kaupassa vaunuista, jos taapero vähän liikahtaa, niin vaunut voi kaatua tai kääntyä kun taapero tarraa kiinni johonkin.

Emmaljungat voi sentään jättää selän taakse taaperon kansssa, ne pysyvät pystyssä.

Mä en kyllä pahemmin tartte tuollaista ympärikääntyvää vaunua. Kuljen kyllä yleensä suoraan. En ole uskaltanut edes jättää vauvaa/taaperoa nukkumaan noihin vaunuihin, koska jos pieni tuulenvire jo kaataa ne, kun ovat niin kiikkerät ja "ketterät".[/QUOTE]

Riippuu tietty täysin käyttötarpeesta. Me asumme Helsingin keskustassa ja on ihan ratkaisevan tärkeää että kärryt kulkevat kätevästi ratikoissa ja kaupoissa. Mä en ole huomannut että rattailla olisi taipumusta kaatua? Tietty lukitsen ne paikoilleen tarvittaessa. Mutta mun vilkas 2-vuotias ei ole lähellekään onnistunut rattaita kaatamaan. Musta ne eivät kyllä kaadu lapsen ollessa rattaissa. Eri asia tyhjillään, tuolloin ovat joskus muistaakseni kaatuneet kun vaikka bussi on kovasti kaarrellut ja lapsi onkin ollut rattaiden sijaan sylissä.

ja tuskin mitkään tuulesta kaatuu.. :D

meillä on ollut smart duot ja scooterit, en tykännyt kummastakaan. itseasiassa smartit oli meillä kai kaksi viikkoa ihan vauva-aikana... voin vaan kuvitella sen työntämisen tuskan 12kg lapsen kanssa esim.

[QUOTE="minä";25132658]Aivan oikein. Mitä pidempi olet, sitä pidempi aisa bugaboissa on ja silloin keulittaminen on helpompaa. 195 -senttiselle miehelleni bugaboot ovat näppärät, minulle (pätkälle) eivät.[/QUOTE]
Noissa taitaa (kuvan perusteella) tuo aisan korkeuden säätö olla teleskooppimallinen joka tosiaan matalalle säädettynä tekee keulimisesta hankalaa koska painopiste siirtyy akselin päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25132692:
Noissa taitaa (kuvan perusteella) tuo aisan korkeuden säätö olla teleskooppimallinen joka tosiaan matalalle säädettynä tekee keulimisesta hankalaa koska painopiste siirtyy akselin päälle.

Tätä juuri yritin tuossa ekalla sivulla selittää. Hitsit, kun ei omaa tuollaista "analyyttisteknistä" jäsentelykykyä, joka miehillä usein tuntuu sujuvan luonnostaan! :D :D

[QUOTE="minä";25132732]Tätä juuri yritin tuossa ekalla sivulla selittää. Hitsit, kun ei omaa tuollaista "analyyttisteknistä" jäsentelykykyä, joka miehillä usein tuntuu sujuvan luonnostaan! :D :D[/QUOTE]
:D

[QUOTE="Sssalla";25132686]ja tuskin mitkään tuulesta kaatuu.. :D

[/QUOTE]

Bugaboot on niin kiikkerät ja monesti kaatuneet ilman taaperoa. Jos tuulenpuuska tarttuu, niin helposti kaatuvat. Lukko lukitsee vain ne takapyörät.

Aamulehti

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25132449:
Samma häär.
Pitää kyllä ihmetellä kuka täysjärkinen saattaa edes kuvitella että moiset hirvitykset olisivat näppärät käsitellä muualla kuin suuren jumppasalin kovalla ja tasaisella lattialla. Vaikka tuskinpa ne sielläkään vikuroimatta suoraan kulkisivat.

Monia olen kokeillut, Bugaboot ovat ehdottomasti napparimmat vaunut. Asun kylla kaupungissa jossa ei ole lunta.

[QUOTE="a.p";25136903]Bugaboot on niin kiikkerät ja monesti kaatuneet ilman taaperoa. Jos tuulenpuuska tarttuu, niin helposti kaatuvat. Lukko lukitsee vain ne takapyörät.

Aamulehti[/QUOTE]

Kaatuneet? Tuntuu etta me puhutaan ihan eri Bugaboosta :D. Ja minusta se makuupussikin on tosi paksu ja lammin, enka voi kuvitellakaan ettei oma 2 v. mahtuisi rattaisiin.

Yhteistyössä