Muita joiden lapsilla ei paikkaa missä yökyläillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Onko täällä muita joiden lapsilla ei ole paikkaa minne mennä yökyläilemään? Meillä sellainen tilanne että miehen vanhemmat asuu kaukana, nähdään pari kertaa vuodessa. Mun äiti asuu miehensä kanssa lähellä. Mutta sinne en lasta suostu viemään! saadaan me aina välillä miehen kanssa "omaa aikaa" mutta se vaatii aina meidän lähtemisen johonkin ja mun äiti tulee tänne lasta hoitamaan. Olis toisaalta ihanaa jos olis "mummola" missä lapsi voisi yökyläillä :heart:

No meillä ei ole, enää. Miehen vanhemmat eivät ota lapsia luokseen eivätkä myöskään jää meille lasten kanssa. Omat vanhempani alkoivat vauvan synnyttyä ehdotella että isompi lapsi muuttaisi heille (siis vihjailla lapselle sellaista), ja lapsi oli ihan pyörällä päästään.

Meillä tilanne se ettei mies suostu laittamaan lasta hoitoon mihinkään, lapsi 1v 6kk. Minä kaipaisin miestäni ihan kahden kesken. Mies siis kyllä hoitaa lasta todella kiitettävästi, pääsen aina kun hän on kotona niin mihin haluan. Oma äitini on lasta pyytänyt yökylään, miehen äiti on itse "marttyyriäiti" ja sitä mieltä että lapsi pitää hoitaa itse.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kanssa;23230214:
Meillä tilanne se ettei mies suostu laittamaan lasta hoitoon mihinkään, lapsi 1v 6kk. Minä kaipaisin miestäni ihan kahden kesken. Mies siis kyllä hoitaa lasta todella kiitettävästi, pääsen aina kun hän on kotona niin mihin haluan. Oma äitini on lasta pyytänyt yökylään, miehen äiti on itse "marttyyriäiti" ja sitä mieltä että lapsi pitää hoitaa itse.

Ehkä anoppisi on luonut miehellesi sellaiset paineen lapsen hoidon vastuusta, ettei hän halua "pettää" äitiään. Varmaan tämän anopin mielestä lapsi pitää saada kouluopetuskin kotona?

Hitto vie!
Meidäån lapsella oli paikka, jossa olisi voinut harjoitella yökyläilyä, mutta ennen kuin ehdimme ehdottaa, tämä perhe laittoi välit poikki. :(

En tiedä sitten. Haluaisin myös takaisin jo työelämään, mutta mies on sitä mieltä ettei hänen lastaan voi laittaa edes päivähoitoo. Kyllä tämä rupeis jo riittämään, lapsi ei vierasta vaan viihtyy vieraissa paikoissa, ei edes ole sellainen äitiriippuvainen ja voisin jo hyvillä mielin hänet yökylään päästää, mutta kun ei niin EI!

Kaikki sukulaiset asuvat 500km päässä, kummit 300km päässä, joten ei ole yökyläily paikkoja :( Kaikkeen tottuu ja kolmas tulossa, joten ihan oma valintahan tämä on.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kanssa;23230269:
En tiedä sitten. Haluaisin myös takaisin jo työelämään, mutta mies on sitä mieltä ettei hänen lastaan voi laittaa edes päivähoitoo. !

Anna miehen jäädä kotiin lasta hoitamaan. EI se ole mikään naisen velvollisuus yksin hoitaa lapsia kotona. Mies pystyy siihen hommaan ihan yhtä hyvin.

Meilläkään ei ollut alkuun, mutta sitten löysin ihanan ystävän ja lapsemme ovat yö-kyläilleet puolin ja toisin noin 3v iästä alkaen ja nauttivat kyllä näistä kyläilyistä. =)

Ei ole paikkoja mihin laittaa lapsia yökylään. Tai oikeastaan edes hoitoon. Esikoinen käy kavereillaan (12v) :D

Me onneksi ollaan samassa työpaikassa joten saadaan keskustella ihan tarpeeksi ilman että pienet korvat kuulee. :)

Yhteistyössä