M
Maija
Vieras
Siis meidän 1,5-v poika ei ole nyt ehkä 1-2 kuukauteen syönyt ruokaa OLLENKAAN. Ei pisaraakaan. Aamulla jukurttia/leipää. Koska ruoka ei mene, ollaan alettu antamaan lounaalla puuro, menee joskus, joskus ei. Välipalaksi leipää tms. Ruualla ei mitään muuta kuin raejuustoa, sitä söis vaikka purkillisen. Iltapalalla puuro, useimmiten menee melko hyvin. Mä oon niin väsynyt tähän pelleilyyn, äskenkin tein puuron sille ruuaksi ja ei muuta hirvee huuto vaan ja taas jäi yks ateria kokonaan väliin. Hän syö itse, enää ei syötetä. Ruokailutilanne on rauhallinen eikä mitään jännitteitä ole päässyt syntymään, syömme yhtäaikaa pöydässä, eli näistä perinteisistä ei ole kyse. Eilen päätin ruveta antamaan iltamaidon sijaan vellin, että tulis edes jotain ravintoaineita. Oli kasvanut tyydyttävästi pituutta, paino menee jartkuvasti käyrällä alaspäin, oli kuitenkin vielä normirajoissa. Mutta en ymmärrä mitä teen, en jaksa tapella jatkuvasti ruuasta, enkä ymmärrä mistä on kyse ja mitä teen kenties väärin. Eikai kukaan voi ilman ruokaa elää? Olisin niin onnellinen jos joku osaisi auttaa, neuvolasta ei paljon ole apuja saanut. "Kyllä se siitä."