Muita hysteerikkoja sikaflunssan takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut äiti

Vieras
Lapseni kuuluu riskiryhmään, tai ehkä jopa molemmat lapsistani. Minua pelottaa tauti. Pelottaa että se tulee meille ja on erittäin vakava. Olen juuri pari kuukautta sitten lopettanut pitkäaikaisen masennuslääkekuurin ahdistuneisuuden takia. Nyt sama puskee päässe taas. En saa hetken rauhaa taudilta... Ei ole kokemuksia flunssasta, en tunne ketään sairastunutta, joten ainoat tiedot ovat internetistä. Niihen ei ole pelkkää luottamista, mutta kuinka saisin itseni rauhoittumaan... Pelottaaa niin hel*etisti....

Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
olin vielä pari päivää sitten mutta meni ohi. =)

Millainen oli?

Käsitin että olit taudissa.. Miksi siis et ole enää?? :)

ei kun olin hysteerinen pari päivää sitten mutta meni ohi. :)

Kerro hyviä neuvoja kuinka se menee ohi? Itse olen joutunut ottamaan rauhoittavan yhtenä iltana, koska menee pasmat ihan sekaisin... :/ on vaan niin paha olla ja pelottaa.. Nuorempi lapsi ollut ennen sairaalassa pahojen tautien takia (mm rota), niin kauhea kammo jäänyt....

Kyllä aloin jo olla paniikissa. Ensin varma ettemme ota rokotetta mutta sitten alkoi mieli muuttua. Nyt pelkään ettei se kerkeä vaikuttaa kun lopulta päätöksen tein. Itse sain torstaina ja poika vasta parin viikon päästä.

sama kammo mullakin on kun joskus lapsi ollut sairaalassa. ja todella nuo rauhoittavat olisivat tarpeen. Mitäs sitten jos itse joutuu teholle.. miten lapset ja mies pärjäävät...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
sama kammo mullakin on kun joskus lapsi ollut sairaalassa. ja todella nuo rauhoittavat olisivat tarpeen. Mitäs sitten jos itse joutuu teholle.. miten lapset ja mies pärjäävät...

Ainahan lapset ja mies pärjäävät mutta mä olen tuon kuopuksen yh.

Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Ainahan lapset ja mies pärjäävät mutta mä olen tuon kuopuksen yh.

niin no se... hätä kuitenkin on suuri.

Yhteistyössä