muita huonoja vedenjuojia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SocialButterfly

Vieras
että löytyykö täältä..muuta kun minä..siis juon vettä korkeintaan 1-2lasia päivässä.lisäksi kahvia..siis vesi on tosi pahaa ja saa mun olon huonoksi..joskus kun oikein jano niin juon kyllä lasin ja on hyvää..mutta siis ruuan jälkeen esim en juo mitään..en mehua ..en mitään..mitähän tästä voi seurata..kannattaako pakolla alkaa juoda vettä?..ilmankos mua väsyttääkin kauheesti..

Mä tykkään vedestä kyllä mut luvattoman vähän tulee juotua. Ei läheskään sitä litraa mikä pitäs. En kyl juo oikein muutakaan, en siis ime mehuja tai limuja.

Ei oo tollasta ongelmaa. Mutta mä luin jostain, että ihminen saa periaatteessa kaiken tarvitsemansa nesteen ruuasta, syöt varmaan paljon hedelmiä ja kasviksia ym? Outoa, sillä joskus on tosiaan JANO ja sillon mä saatan juoda vettäkin pari lasillista putkeen.

Minä oon huono juomaan myös!
Painonvartijeiden pisteitä kun aloin alkuvuonna laskemaan niin aloin ensimmäisenä juoda vettä.join sen litran verran päivässä ainakin ja ensimmäisen viikon ( ja vessassa juoksemisen ) tulos oli -4kg! :o

no laihis jäi ja loppukesästä aloitin työt ja siellä tulee vuoron aikana juotua varmaan se reilu litra vettä niin paino putosi 1kk aikana 3kg.
nyt taas takaisin siihen työpaikkaan joten tulee varmaan tuo vedenjuonti hoidettua aina työpäivän aikana, kotona ei kyllä tule juotua :/

Yhteistyössä