Muita hermot kireellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Argh

Vieras
Eikös aaton aattona pitäs jo olla sitä joulumieltä. Mua ottaa päähän kun vieraat on teillä tietämättömillä, ukko ei vastaa puhelimeen ja tilatussa pizzassakin on kestäny jo yli tunnin!!!! Ja mikä kamalinta, joudun raivoamaan YKSIN!!!

Mulla, vaikkei oo edes mitään syytä. Kaikki vaan vituttaa äärettömästi, pinna on kireällä kuin viulun kieli ja mieskin ärsyttää, vaikkei se oo tehnyt (tai jättänyt tekemättä) mitään. Yritän nyt silti käyttäytyä vaikka kihisen niin että töissä olis tehnyt mieli heitellä tavaroita ja vittuilla asiakkaille heti kun joku homma ei just heti sujunut niinkun olis pitänyt. Toivottavasti ei höyry noussut korvista kovin näkyvästi.

Mitä lie, toivottavasti menee pian ohi!

Me mennään koko jouluksi mummoloihin, joten eipä paljon stressitä. Koti on siisti ja koristeet paikoillaan, vähän tuliaisia olen leiponut ja lahjat paketoinut. Mutta ehkä se stressi tulee sitten kun ollaan ensimmäistä kertaa koko joulu kotona.

Mulla myös. Kyllästyttää myös nämä pakkaset kun ulos ei pääse. Lapset 6 ja 4v hyppii seinille ja vauva 2kk ei nuku ja on sitten pahalla tuulella, vatsavaivaakin taitaa olla hänellä. Viime yönä nukahti lopulta kahdelta. Tänään piti leipoa pipareita, ja leivottiinkin, vauva kitisi/huusi lähes koko sen ajan. Nyt nukkuu sitterissä kun keikutan jalalla koko ajan. Tortut leipomatta, lahjoja paketoimatta, kuusi pihalla, koristeita laittamatta. Ja lisäks täällä on kylmä!

Kun ei vietä joulua niin kumman helppoa ja edullista, kun ei tarvitse ostaa turhia lahjoja sukulaisille,ihmisille vain sen takia kun on pakko ostaa jotaki.Ei ole minkäänlaista stressiä, ei kiirettä, ei kaupoilla juoksemista! Lapsetkaan ei välitä koko hössötyksestä.Mukava saada lahjoja silloin kun ei kukaan odota-on paljon yllätyksellisempää! Meillä ei myöskään vietetä turhia syntymäpäiviä eikä nimipäiviä ei isän- eikä äitienpäiviä,ystävänpäiviä,hömppäpäiviä vaan voi muistaa muulloin milloin niin haluaa tai ostaa jos joku jotain tarvitsee!Ei olla sidottu kaupallisuuteen!Kokeilkaapa!Meillä on ihan tavallista elämää jopa voin sanoa että onnellisempaa kuin ennen kun silloin vietimme kaikenmoisia ihmisten omia keksimiä päiviä!

Kyllä tämä tästä vielä joulumieleksi muuttuu. Lapset tekevät kaikkensa, etten saa siivottua loppuun tätä kämppää. Tulin ottamaan aikalisän palstalle.

Vielä ois imurointi ja lakanoiden laitto sänkyihin. Sitten saa mahdolliset muut sotkut jäädä.

Huomenna vasta stressaakin, kun pitäis yksin saada joulupöytä aikaseksi. Kinkun paistokin ois huomenna, kun mies niin halusi. Mä oisin paistanut jo illalla.

Jouluradiostakin tulee ihan paskoja biisejä. :(

PMS pahimmillaan ja yritän purra hammasta ja näyttää hyvää joulumieltä ulospäin vaikka haluaisin vain painua peiton alle ja nukkua pois väsymystä ja ketutusta. Lasten takia on jaksettava. Pisteeksi iin päälle auto ei suostu käynnistymään ja kuusi jäänee sitten hankkimatta ja jouluviinit Alkon hyllylle. No eihän tuo maata kaada kun ruuat ja lasten lahjat on hankittu. Sen tiedän että itse jään lahjoitta koska miehen oli tänä iltana tarkoitus käydä ostamassa minun lahjani.

Yhteistyössä