W
wife
Vieras
Mä viihdyn kanssa aika hyvin yksiskseni, olen huomannut että iän myötä monet vanhat ystävyyssuhteet alkaa hiipua eri syistä. Varmaan elämän ruuhkavuodet yms. vaikuttaa jonkin verran, ja myös se että monille tulee vuosien myötä uusia tuttavuuksia ja vanhat jää vähän paitsioon. Mulla on muutama vanha lapsuus ja nuoruusajan ystävyyssuhde jotka on jatkuneet, mutta tosi harvakseen kyllä soitellaan ja vielä harvemmin nähdään, ikävä kyllä. Joskus mietin, haluaako ne enään pitää yhteyttä kun aina minä olen se aloitteen tekijä. Mutta kuulostavat kyllä aidosti iloisilta kun soitan/viestittelen. Ehkä sitten moni ei vaan viitsi tehdä sitä aloitetta tai odottaa että toinen tekisi sen, mutta miksi näin jos ollaan aidosti ystäviä ja halutaan pitää yhteyttä. Toinen on se että vannotetaan että pitää jatkossa olla useammin yhteydessä mutta mitään ei kuitenkaan asian hyväksi tapahdu.
Sitten on niitä harrastuksen kautta tulleita ystäviä, tai enempikin tuttuja kun ei muuten kun harrastusten muodossa tavata, mutta jaetaan samoja intressejä ja tunnetaan toistemme perheitä siinä samalla kun on tutustuttu.
Ns. päiväkahvituttuja, leffakaveria mulla ei tällä hetkellä kyllä ole. Lapsen kautta on yksi mamma jonka kanssa välillä kyläillään/käydään kaupungilla, mutta muuten olen kyllä kotona paljon ihan lapsen ja miehen seurassa.
Esim. jos illanistujaisia haluaisin joskus viettää en edes tiedä ketä sinne kutsuisin kun ei sellaisia kavereita tunnu enää olevan kun liian harvoin tavataan.
Sitten on niitä harrastuksen kautta tulleita ystäviä, tai enempikin tuttuja kun ei muuten kun harrastusten muodossa tavata, mutta jaetaan samoja intressejä ja tunnetaan toistemme perheitä siinä samalla kun on tutustuttu.
Ns. päiväkahvituttuja, leffakaveria mulla ei tällä hetkellä kyllä ole. Lapsen kautta on yksi mamma jonka kanssa välillä kyläillään/käydään kaupungilla, mutta muuten olen kyllä kotona paljon ihan lapsen ja miehen seurassa.
Esim. jos illanistujaisia haluaisin joskus viettää en edes tiedä ketä sinne kutsuisin kun ei sellaisia kavereita tunnu enää olevan kun liian harvoin tavataan.