muita äitejä joilla muisti pätkii pahasti

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
On huonontunut. Se on joskus aika kammottavaakin kun ei jostain tekemästään asiasta ole minkäänlaista muistijälkeä. :|
Itselläni tuli kanssa viime viikolla kohta, josta en muista yhtään mitään. Siis pieni hetki, luultavasti sekuntteja, on ettei siitä ole mitään muistikuvaa. Muistan tapahtuman sitä ennen ja sen jälkeen mutta siitä keskeltä ei mitään muistikuvaa. Ensi viikolla olen kyseisestä tapauksesta menossa lääkäriin. Todella pelottava tunne.

 
vierailija
Tänään on 23.9.2021. Aamulla mietin miksi muistelen 15,9.2021 viime viikon keskiviikkoa.
Hetken päästä muistin, että silloin kävin pikamanikyyrissä.
Aika kuluu uskomattoman nopeasti eläkkeellä.
Pienten lasten äitien ei pidä huolestua muistin pähkinästä. Joskus muistelette haikeudella niitä aikoja.
Saatte paljon kuvia ja videoita lapsienne jälkikasvusta ja nauratte ilosta ruudun äärellä.
Heräsin aikaisin ja kuuntelen nyt radio Vegaa. Minua huvittaa tämän palstan jutut.
Olen suomenkielinen, mutta tykkään enemmän toisesta kotimaisesta kielestä.
 
vierailija
Tänään on 23.9.2021. Aamulla mietin miksi muistelen 15.9.2021 viime viikon keskiviikkoa.
Hetken päästä muistin, että silloin kävin pikamanikyyrissä.
Aika kuluu uskomattoman nopeasti eläkkeellä.
Pienten lasten äitien ei pidä huolestua muistin pätkinnästä. Joskus muistelette haikeudella niitä aikoja.
Saatte paljon kuvia ja videoita lapsienne jälkikasvusta ja nauratte ilosta ruudun äärellä.
Heräsin aikaisin ja kuuntelen nyt radio Vegaa. Minua huvittaa tämän palstan jutut.
Olen suomenkielinen, mutta tykkään enemmän toisesta kotimaisesta kielestä.
Pähkinästä = pätkinnästä
Olisi ihana joskus päästä eroon kirjoitusvirheistäni.
 

Yhteistyössä