Meillä poika on parin viikon päästä 2 v ja samanlaista on havaittavissa. Viihtyy sylissä paljon enemmän kuin ennen. Samoin pehmoleluista on tullut nyt tosi tärkeitä. Kai tämä on normaali vaihe, kun otetaan etäisyyttä äidistä ja sitten halutaan taas turvaan syliin. Minusta aika söpöä eikä ainakaan vielä rasittavaa.