Vaikka se olisi kuinka houkuttelevaa tahansa ja tuntuisi kuinka hyvältä idealta.
"Oiva" asenne...Pelastuuko maailma?
Niin, koska vain pieni osa selviytyy aikuiseksi. Ja sitä vähemmän, mitä vähemmän kutua.Ajatteli tuosta aloituksesta, että onko vaarallista ja saa jotain ihme tauteja, mutta eihän se sitten niin kuitenkaan ollut. Oli vaan sammakoiden puolestapuhe.
Aloin muistelemaan miten lapsena keväisin tikulla nosteltiin klönttejä Ingmannin viilikuppeihin. Pantiin vähän hiekkaa sekaan ja mausteeksi kuivaa heinänsilppua. Sekoiteltiin ja keitettiin puuroa. Että semmoista. Enkä minä ainakaan missään ole nähnyt niin tuhottomasti sammakonpoikia mitä tuota kutua on olemassa.
Onneksi meillä oli lapsuudessa ihan oikeita leluja, niin ei tarvinnut elävien eläinten alkuja rääkätä.Ajatteli tuosta aloituksesta, että onko vaarallista ja saa jotain ihme tauteja, mutta eihän se sitten niin kuitenkaan ollut. Oli vaan sammakoiden puolestapuhe.
Aloin muistelemaan miten lapsena keväisin tikulla nosteltiin klönttejä Ingmannin viilikuppeihin. Pantiin vähän hiekkaa sekaan ja mausteeksi kuivaa heinänsilppua. Sekoiteltiin ja keitettiin puuroa. Että semmoista. Enkä minä ainakaan missään ole nähnyt niin tuhottomasti sammakonpoikia mitä tuota kutua on olemassa.
Linnunmunista tulee parempaa. Sammakonkutu on vähän niinku mätiä/kaviaaria.Mä oon miettinyt, että pystyykö siitä tehdä munakasta, niinkuin kananmunista...