Muistinpa taas miksei läskin kannata liikkua valoisan aikaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski lenkillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski lenkillä

Vieras
Tuijotetaan. Kuin jotain häkissä olevaa apinaa.

Mittani ovat noin 120kg ja 170cm, perinteinen omenavartalo, josta yritän päästä eroon. Liikun, siis kävelen, aika reipasta tahtia. Minulla on ihan normaalit vaatteet päälläni (housut ja takki, jalassa lenkkarit), kuulokkeilla kuuntelen musiikkia ja saan siitä kivan mielen ja komppia kävelyyn.

Äsken kävin noin tunnin lenkin koirani kanssa. Ainakin kolme kertaa minua tuijotettiin! En tiedä miksi, ilmeisesti läskieni takia? "Tollanen valas kömpinyt kolostaan, hyi!"
Kaikki nämä tuijottajat olivat NAISIA. Kahdella heistä oli mies mukana, ja mitä teki tämä mies? Katsoi eteenpäin (niin kuin nyt yleensä katsotaan) tai hymyili ystävällisen oloisesti. Nämä daaminsa tuijottivat. Tuntuipa kivalta... :(
Nostin nenääni asteen ylemmäksi ja jatkoin ehkä koppavan näköisenä matkaani. Minun hyvää tuultani eivät lannista! Tiedän olevani läski, ei sitä teidän tarvitse katseella muistuttaa.

Ja sitten ihmetellään, miksi läskit pysyvät läskeinä...

e106.gif

• Tykkää
Reactions: Wolt
Mä monesti katson ulkona liikkujia koosta riippumatta sen takia, että minkälaiset vaatteet tai kengät niillä on :D

Koska itse en koskaan löydä kivoja vaatteita, onpa joskus tullu melkein mentyä kopauttaa olalle, että mistäs oot nuo ostanu ;)

[QUOTE="vieras";26077905]Ehkä mäkin katsoisin ihmisen perään joka painaa tuplat mun verran mutta on saman pituinen.[/QUOTE]

mä en ylipäätään ymmärrä ihmisten tuijottelua, meinaatko että et nopealla vilkaisulla nähnyt tarpeeksi vai miksi toista ihmistä pitää jäädä tuijottamaan. Tuijotatko myös esim. pyörätuolilaista, ihonväriltään erilaista tai esim. palovammoista arpia saanutta?

[QUOTE="vieras";26077927]Taidat nyt kuvitella vähän liikoja itsestäsi. Moni katsoo vastaantulijoita ilman sen kummempia ajatuksia.[/QUOTE]

Mä ymmärrän vilkaisun tms, mutta jos ihan katseella seurataan kun kävelen ohi... moukkamaista.

Mietä tiedät että ne katsoi sua siksi, että olisit lihava? Minusta tuntuu myös, että minua tuijotetaan nyt kun olen viimeisilläni raskaana, ja valitinkin asiasta eilen miehelle. Hän tokaisi että nappaa tyhjä kaljapullo kouraan jos tuntuu että katsovat, niin tiedät ainakin mitä jatkossa katsovat! :)

Kuten joku ylempänä mainitsi, niin saattoivatpa katsoa esim vaatteitasi, hiuksiasi tms. Ylipainoisia on Suomessa niin paljon, että se tuskin aiheuttaa tuijotusta. Kuten myös raskaana olevia, mutta ymmärrän, että heti kun joku katsoo pidempään niin sitä ajattelee että sitä omaa "epäkohtaa" tuijotetaan.

jos sulla vaan roikkui vessapaperia persuksista :) Tuskin kukaan lihavuutesi takai tuojotti, varsinkin kun pääset liikkumaan ripeästi, etkä laahaudu eteenpäin etanan vauhtia ja puuskuta kuin höyryjuna. Tai sitten asut jossain hölmölässä, jossa tollotetaan kaikkia vastaantuljoita ja autoja, tuntemattomia kissoja ja koiriakin suu auki .

Mulla ei ole mitenkään ihmeelliset vaatteet, ehkä ne sitten tuijotti sitä... En vaan viitsi panostaa kalliisiin (lue trendikkäisiin) ulkoiluvaatteisiin nyt, koska toivon saavani esim. syksyllä ostaa jo pienemmät. Ja mistäpä tällänen valas sellaisia löytäisikään. Trikoohousut ja Anttilan takki riittää mulle tällä hetkellä.

Plaah sanon minä. Jonnekin sitä on katsottava, kun on kävelyllä. Sulla nyt vaan on niin huono itsetunto läskien takia, että kuvittelet kaikkien kahtovan pahalla silmällä.

Mulla on toisaalta aika hyvä itsetunto ja se on koko ajan parantunut (ikä)vuosien myötä. Uskallan sanoa mielipiteeni isoissakin palavereissa, olla esillä, vaatia palvelua yms. Mutta toisaalta läskit ovat akilleen kantapääni: kyllä mäkin haluaisin olla kaunis ja solakka enkä "se iso tyttö".

Nykyään ulkonäköfasismi jyllää, minusta kyttärit on vähän vajaita..täyty varmaan itsekin ruveta kysymään kyttääjiltä esim. että vittuuks kyttäät, kyttääks vittuu? Naamas on kun hevonvittu..

Mulla on toisaalta aika hyvä itsetunto ja se on koko ajan parantunut (ikä)vuosien myötä. Uskallan sanoa mielipiteeni isoissakin palavereissa, olla esillä, vaatia palvelua yms. Mutta toisaalta läskit ovat akilleen kantapääni: kyllä mäkin haluaisin olla kaunis ja solakka enkä "se iso tyttö".

Kannattaa myös lakata käyttämästä itsestään vähättelevää ilmaisua "iso tyttö". Olethan nainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26078160:
Mutta arvaapa vaan miten uimahallissa tuijotetaan, siellä aina jotkut hemmetin läskipoliisit liikkeellä. Tinttaan kohta.

:O No kiitti!

Mä ihan tässä vaan rauhassa sipsuttelen liukastumista varoen altaalle päin, katsahdan vastaantulevan rouvan kauniisti nutturalle kiepautettuja hiuksia ja kauniita kynsiä, aurinkokin siristelee isoista ikkunoista silmiin ja

Fatamb

Se löi!! :O Kaikkia hulluja sitä onkin liikkeellä....

• Tykkää
Reactions: erinys
Voi hyvänen aika. Luitko sä niiden ajatukset, kun olet sitä mieltä että tuijottivat läskejäsi?

Jos susta tuntuu, että sua katselevat tekee sen siksi, että olet läski, niin suosittelen kyllä laihduttamaan. Tuntuvat olevan ne kilot ongelma siellä omien korviesi välissä, ei vastaantulevissa katselijoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26078191:
:O No kiitti!

Mä ihan tässä vaan rauhassa sipsuttelen liukastumista varoen altaalle päin, katsahdan vastaantulevan rouvan kauniisti nutturalle kiepautettuja hiuksia ja kauniita kynsiä, aurinkokin siristelee isoista ikkunoista silmiin ja

Fatamb

Se löi!! :O Kaikkia hulluja sitä onkin liikkeellä....
Eron kyllä näkee. Jos katsot sillä lailla alhaalta ylös ja nyrpistät nenää, niin...

Yhteistyössä